Komisjon jõudis järeldusele, et õnnetuse põhjuseks oli riskifaktorite koosmõju: nii laeva omaniku kui ka uppunud kapteni poolt ohutusnõuete eiramine ning meeskonna halb väljaõpe ja madal distsipliin, teatab Interfax.

ITAR-TASS lisab, et spetsialistide hinnangul oli Bulgarija põhjamineku otseseks põhjuseks avatud illuminaatorite kaudu vee tungimine laeva. Tormi ajal pardale sattunud vesi tekitas parema parda kreeni, mis viis aluse uppumiseni.

Agentuuriga vestelnud Rostransnadzori pressiteenistuse nimetuks jäänud töötaja ütles, et amet kavatseb viia läbi juurdluse ka oma töötajate seas määramaks nende süüastet. Tulemused saadetakse edasi peaprokuratuuri.

Bulgarija kuulus firmale Kama jõelaevandus. Lõbusõidulaev uppus tormis Volga jõel Tatarstanis 10. juulil. 201st pardal olnud inimesest hukkus 122. Teise reisilaeva Arabella meeskonnal õnnestus päästa 79 inimest.