“Kulli peatuses lõhuti ka, seal on perroon nüüd nii lühike, et rongi saab vaid esimesest vagunist,” lisas Marve.

Elektriraudtee AS-i juhatuse liikme Rein Riisalu sõnul on perrooniteema pidevalt kõne all. “Perroonimajandus on Eesti Raudtee rida, kuid oleme püüdnud kohalikele omavalitsustele kogu aeg meenutada, et perroonid on kehvas seisus,” rääkis Riisalu.

Eesti Raudtee kommunikatsioonijuht Margus Värav ütles, et sel aastal kulutatakse perroonide taastamisele 5 miljonit krooni. “Sügiseks tehakse korda ka Kehra perroon,” lubas Värav.

Anija vallavalitsuse majandusosakonna juhataja Viljo Leis kinnitas perroonitrepi probleemi. “Paraku ei saa me siin inimestele appi tulla, kuna tegemist on raudtee maa ja raudtee rajatisega, kuhu meil ei ole luba ehitada. Küll saame me teha raudteele ettepaneku trepi taastamiseks,” ütles Leis.

Küsimusele, kas seda tehakse või on juba tehtud, jäi Leis vastuse võlgu.

Päevas läbib Kehra jaama 24 rongi, paljud kehralased käivad koolis või tööl Tallinnas.