India raamatukaupmehed rääkisid Daily Telegraphile, et kui enamikes maades peetakse „Mein Kampfi” natsipiibliks, siis Indias on see tunnustatud juhtimisõpik.

Ainuüksi New Delhis müüdi „Mein Kampfi” eelmise poole aasta jooksul üle 10 000 eksemplari. Juhtivate raamatupoodide teatel tundub raamat muutuvat iga aastaga üha populaarsemaks.

Müügi tõusu taga on nõudlus üliõpilaste poolt, kes peavad „Mein Kampfi” enesearendamise ja juhtimisstrateegia õpikuks tulevastele ärijuhtidele.

Raamatut peetakse omamoodi edulooks, kus ühel mehel on visioon, ta töötab välja plaani selle teostamiseks ja viib selle siis edukalt ellu.

Üks India kirjastus teatas, et „Mein Kampfist” tuleb igal aastal vähemalt kaks kordustrükki välja anda, et kasvavat nõudlust rahuldada.

Teadlased vihjavad India ja Hitleri vastastikustele mõjudele. Mahatma Gandhi oli Hitleriga kirjavahetuses, iseseisvusmeelse Subhas Chandra Bose India rahvusarmee oli Hitleri Saksamaa ja Jaapani liitlane Teises maailmasõjas ning natsid laenasid haakristi ja aaria rassi ülemuslikkuse hindusümbolismist.

India pole ainuke maa, kus „Mein Kampf” populaarne on. Menukiks sai raamat Horvaatias ja 2005. aastal müüdi seda Türgis kahe kuuga 100 000 eksemplari. Venemaal on „Mein Kampfist” välja antud kolm kordustrükki.