Laeva laadides sattusid möödarääkimise tõttu või mingil muul põhjusel ühele pardale mitu rasket killustikuautot ja laev vajus kreeni, kirjutab Eesti Päevaleht. Seejärel ei suudetud laeva tasakaalu ballastitankidega taastada, mida tavaliselt sellisel puhul kasutatakse.

Väinamere Liinide teenindusjuhi Anu Hiiuväina sõnul võttiski siis aega edasise tegevuse otsustamine ja tegutsemine. „Kapten otsustas laeva ümber pöörata, rasked autod maha laadida ja nende asemele kergemad bussid ja muud sõidukid võtta, mis nagunii samast laevast eelnevalt maha jäid.” Seejärel väljus laev pooletunnise hilinemisega.

Tähelepanelik sõitja Toomas rääkis, et järgmise, 11.25 väljuma pidanud laeva järjekorras ootas peale kohalike ka palju välismaalasi, kuid kellelegi kahe tunnini veninud ootamist ei selgitatud.