Google on avastanud, et kümneid tuhandeid dollareid on kulutatud Vene agentide reklaamidele, kelle eesmärk oli levitada desinformatsiooni Google’i paljudes toodetes, sealhulgas YouTube’is, Google’i otsingus, Gmailis ja DoubleClicki reklaamivõrgus, teatasid anonüümseks jäänud allikad Washington Postile.

Google’i avastus on märkimisväärne, sest reklaamid ei näi pärinevat samast Kremliga seotud trollivabrikust, mis ostis reklaame Facebookis, mis võib olla märk selle kohta, et Venemaa jõupingutused informatsiooni levitamiseks internetis võivad olla Silicon Valley ettevõtete jaoks palju ulatuslikum probleem, kui seni on ilmnenud.

Google’i sisejuurdlusega tuttavate inimeste sõnul uuritakse reklaame, mis maksid kokku vähem kui 100 000 dollarit, ning endiselt püütakse kindlaks teha, kas kõik need reklaamid tulid trollidelt või on mõned pärit legitiimsetelt Vene kontodelt.