Sverdlovski oblasti päästeteenistuse Karpinski otsingu- ja päästesalga ülem Mihhail Bastron tegi juba oktoobri alguses ettepaneku päästetööd peatada. Ta ütles, et paljud päästjad on tugeva tuule käes ja lumesajus telkides ööbimisest külmetunud (oktoobris tekib Uurali mägedes püsiv lumekate). Rabades sadas lund ja tekkis ka jää, mis muutis päästjate töö eriti raskeks. „Teil on mure, aga ka minu inimesed pole rauast,“ ütles Bastron lennukis olnud inimeste sugulastele, vahendab Lenta.ru.

Serovi ajalehe Globus teatel peatati An-2 otsingud õhust 6. novembril. Õhusõidukid ja kütuseveok viidi Serovist kohta, kus nad alaliselt paiknevad. Sügisestel otsingutel loodeti, et tänu maha varisevatele puulehtedele on võimalik suvel kadunud lennukit õhust näha. Lennukit siiski leida ei õnnestunud ja novembris kattus mets juba lumega, mis ilmselt vraki enda alla mattis.

An-2 viis suvel läbi metsatulekahjuluuret. Juunis anti piloodile käsk paikneda ajutiselt ümber Serovisse. Ta hakkas ilma loata kohalikele elanikele raha eest lõbusõite tegema. 12. juunil lennuk lennuväljale ei naasnud. Pardal oli 12 reisijat, kelle hulgas oli ka kohaliku liiklusinspektsiooni ülem.

Maa peal otsiti läbi maa-ala pindalaga 3000 ruutmeetrit, õhust aga 300 000 ruutmeetrit, millest 115 000 kaks korda. Üle kontrolliti ka veekogud, kuid tulemusteta.