Chicago Midway lennujaam Ameerikas sattus nimekirja USA arvestuses kõige vähem õigel ajal startinud lendude pärast. Terminali boonused on uus toitlustuskoht ja hea ühendus kesklinnaga, kuid keerulised ilmastikuolud suurendavad hilinemise ohtu.

Beauvais lennujaam Prantsusmaal ligikaudu 80 kilomeetri kaugusel Pariisist paistab silma istumiskohtade ning teenuste puudumise ja telgitaolise laoruumi atmosfääriga. Samuti puudub raudteeühendus Pariisiga ning lennujaama terminal suletakse ööseks.

Kõige halvemate terminalide nimekirjas on kolm New Yorgi suuremat lennujaama. Madalaimal kohal neist on Newarki lennujaama B-terminal, mis sattus nimekirja USA arvestuses kõige vähem õigel ajal maabunud lendude pärast. Terminal ise on igav, inimtühi ning turvalisusnõuete pärast lahutab külastajate meelt vaid üksik eraldatud ostlemiskoht.

New Yorgi LaGuardia lennujaama USA õhujõudude terminalis puudub raudteeühendus ükskõik millise kohaga ning seda iseloomustavad ummikud, ülerahvastatus ja hilinemised. Kuigi tegemist on ühe populaarseima turismisihtkohaga maailmas, ei oota seal külastajaid eriti lai teenuste valik.

Ammani Queen Alia lennujaam Jordaanias paistab silma kehvade tulemustega tualettruumide puhtuses ning puhkamiskohtade ja laste mängunurkade arvus.

Pariisi Charles de Gaulle lennujaama 3. terminali muudavad ebameeldivaks kodutud. Kuna lennujaam on suur, peab hoonete vahel liiklemiseks kasutama segadusseajavaid bussimarsruute.

Nairobi Jomo Kenyatta rahvusvaheline lennujaam Keenias ehitati kunagi 2,5 miljoni reisija tarbeks, kuid nende arv on vähemalt kahekordistunud. Terminali laienemisplaanid kerkisid päevakorda 2005. aastal, kuid pole siiani realiseerunud. Terminalis on kuum, kole, räpane, ülerahvastatud ning see on täis ebameeldivaid tänavaärimehi.

Moskva Šeremetjevo lennujaama B/C terminal Venemaal sattus nimekirja töötajate halva suhtumise ja keeleoskuse ning aeglase töötempo tõttu.

Filipiinide Manila lennujaama 1. terminalis kukkus üle-eelmise aasta mais lagi alla, vigastades kahte inimest. Seega ei soovitata seal ööbida. Terminali on kritiseeritud kui ülerahvastatud, väsinud ja räpast kohta, kus tualettruumid ei tööta ning esineb varguseid või altkäemaksu küsimist.

New Yorgi JFK lennujaama 3. terminal ehitati 1960. aastal. 52 aastat hiljem paistab see silma lõputute sisserännanute järjekordadega niiskes keldris, toitlustus- ja ostlemisvõimaluste kesisusega, äärmise räpasusega ning seetõttu, et reisijatel pole võimalust otse terminalist takso peale minna.