Septembrist 2012 peaksid pooltel suitsupakkidest ning viiendikul reklaamipinnast suitsetaja kopsud või surnute pildid näha olema, kirjutab Die Süddeutsche Zeitung. Nii võtavad šokipildid suitsupakkidel rohkem ruumi, kui suitsude kaubamärgi nimetus.

Suuruselt kolmas USA tubakafirma, Lorillard, arvab, et uued hoiatused suitsetamise eest, mis tahavad tubakafirmasid sundida valitsuse mitte suitsetamise sõnumit levitama, on põhiseadusega vastuolus.

Mitte kunagi varem ei olnud legaalselt toodetud toote tootjad USA-s kohustatud omal pakendil ja reklaamil valitsuse emotsionaalset sõnumit edastama.

USA ravimite- ja toidukontrolli poolt ettekirjutatud uued hoiatused peaksid ilmuma suitsupaki ülemises pooles nii esi- kui ka tagaküljel ning viiendikul reklaamist.

Ravimite- ja toidukontrolli andmetel sureb USA-s suitsetamise tagajärgedesse päevas 1200 inimest.