Venemaa rahvusliku professionaalse küberspordiliiga president Sergei Širokov pakkus ise välja arvutimänge, mis põhinevad Teise maailmasõja lahingute „ajaloolisel reaalsusel”, kirjutab Moscow Times.

„Vähemalt osaliselt saavad mängijad tunda, mida meie inimesed pidid läbi elama oma kodumaa kaitsmiseks,” ütles Širokov avalduses pealkirjaga „Mäng: see on tõsine asi”.

Širokovi jutt pandi üles ka Ühtse Venemaa noorteorganisatsiooni Noor Kaardivägi veebilehele.

Ühtne Venemaa hakkab mängude väljatöötajaks ja inspireerijaks, ütles riigiduuma liige Robert Šlegel, kes kuulub duuma infotehnoloogia komiteesse.

Arvutimängud hakkavad kombineerima haridust ja patriootilisi tundeid. Esimese mängu teemaks saab Šlegeli sõnul Venemaa ajalugu.