Šveitsi bussiõnnetus juhtus 2,5 kilomeetri pikkuses tunnelis, mis avati 1999. aastal
Šveitsis Sierre'is asuv tunnel, kus teisipäeva õhtul juhtus õnnetus Belgia bussiga, milles hukkus 28 inimest, avati 1999. aasta novembris. 2,5 kilomeetri pikkuse tunneli läbib iga päev keskmiselt umbes 15 000 sõidukit.
Maanteel A9 on tegelikult kaks kõrvuti asuvat tunnelit erinevas suunas kulgevale liiklusele, milles mõlemas on kaks sõidurida. Tunnelis, kus õnnetus aset leidis, on ka turvaruum. Just seda kohta buss rammiski, teatab Het Laatste Nieuws.
Suurim lubatud kiirus tunnelis on 100 kilomeetrit tunnis. Seal ei toimunud parajasti mingisuguseid töid. Šveitsi Valais' kantoni teedeteenistuse teatel toimus viimane suurpuhastus tunnelis 2011. aasta kevadel.
Bussiõnnetus juhtus teisipäeva õhtul kell 21.15 kohaliku aja järgi. Buss kaldus teelt välja paremale ja rammis otse turvaruumi betoonseina. Õnnetuse põhjus pole endiselt teada.
Bussi vrakk toodi hommikul tunnelist välja ja tee on taas liiklusele avatud.