Hukkunud piloodi Aristos Sokratous`i sõber rääkis AP-le, et kuna mehe naine oli jäänud rasedaks ja pidi paari nädala pärast nüüd sünnitama paari esimese lapse, siis tahtis Sokratous perega rohkem koos olla. Seega oli ta nõus Ryanairi pakkumisega, kuigi tema palk oleks FlyDubai töökohaga võrreldes väiksem olnud. Sõbra sõnul arvas Sokratous, et perega kodumaal elamine kaalub väiksema sissetuleku iga kell üle.

38-aastane piloot ootas sõbra sõnul uut algust nii väga, et ta loobus ka oma kirest - kahest mootorrattast, millega ta käis aegajalt ka tänavakihutamistel mõõtu võtmas.

Sõber, kes soovis jääda anonüümseks, kuna ta ei soovi avalikku tähelepanu, rääkis väljaandele, et Sokratous oli äärmiselt kogenud piloot. FlyDubai oli ta poolteist aastat tagasi ülendanud täieõiguslikuks kapteniks ning sõber mäletas, et mees oli selle üle "väga rõõmus" olnud.

Samuti kinnitas FlyDubai juht Ghaith al-Ghaith, et küproslasel oli seljataga 5965 lennutundi.

Sokratous oli lõpetanud Oxfordi lennutreeningkeskuse ja töötanud selliste fimade heaks nagu Helios Airways (Küprose firma, mis lõpetas tegevuse peale 2005. aastal toimunud lennuõnnetust), XL Airways ja kurikuulus Malaysia Airlines.

Venemaa lõunaosas Rostovi oblastis kukkus öösel kohaliku aja järgi kell 3.50 alla lennufirma FlyDubai reisilennuk Boeing 737-800. Lennuki pardal oli 55 reisijat ja seitse meeskonnaliiget, kellest ükski ei jäänud ellu.

Dubaist teekonda alustanud Boeing 737–800 sattus raskustesse Doni äärse Rostovi lennujaama lähedal ja hävines 50-100 meetrit enne maandumist. Õnnetuse hetkel oli nähtavus halb ning puhus tugev tuul.