„Ettevõtte marketing ja müügistrateegia peavad vastama rahvusliku lennukompanii staatusele ja vastutusele,“ ütles Läti kommunikatsiooniminister Aivis Ronis. Briškens ei taganud ministeeriumi hinnangul vajalikul tasemel kontrolli ettevõtte töö üle, vahendab Läti Delfi.

Selle tagajärjel tekkis olukord, kus Läti rahvuslik lennukompanii propageerib punaarmee pidupäeva. Minister nõudis selgitust ka airBalticult.

Teisipäeval levitas airBaltic reklaami, milles pakuti sooduspileteid. Reklaami tekst oli järgmine: „Kas sa tead, et 23. veebruaril tähistatakse Ida-Euroopas rahvusvahelist meestepäeva? Selle pidupäeva auks valmistasime me ette kingituse kõigile – 20-eurose kinkevautšeri lennupiletite ostmiseks valitud sihtpunktidesse märtsis ja aprillis. Elu pole antud ainult selleks, et töötada! Lenda Münchenisse, Milanosse, Berliini, Helsingisse, Rooma ja teistesse huvitavatesse kohtadesse ja tunneta vabadust igapäevasest rutiinist! Kiirusta, pakkumine on jõus vaid ühe päeva!“