Nende järgi võib kaheliikmelise pilootidemeeskonna puhul üks neist kokpitist lahkuda, kuid absoluutselt minimaalseks ajaks, vahendab BBC News.

BBC ärireporter Theo Leggett ütles, et mõnedel lennufirmadel on „kahe reegel“, mille puhul peab ühe piloodi lahkumise korral kokpitist ükskõik kui pikaks ajaks teda asendama mõni muu meeskonnaliige. Lufthansal ja mõnedel teistel suurtel lennufirmadel seda reeglit aga ei ole.

Väljaande Flightglobal transporditoimetaja David Kaminski-Morrow ütles, et tavaliselt saab lukustatud kokpiti ukse avada koodi abil.

„Aga sees on lihtne lüliti armatuurlaual, mida piloot võib ukse lukustamiseks pöörata,“ ütles Kaminski-Morrow.

Ta viitas Mozambican Airlinesi allakukkumisele 2013. aastal Namiibias, kui piloot lukustas and ilmselt kokpitti ja sööstis lennukiga nina ees vastu maad.

Lufthansa ei ole pilootide nimesid avaldanud, kuid on teatanud, et teine piloot ühines firmaga 2013. aasta septembris pärast väljaõpet ning tal oli selja taga 630 lennutundi.

Lennuki kaptenil oli selja taga üle 6000 lennutunni ning ta oli töötanud Germanwingsis alates 2014. aasta maist. Varem lendas ta Lufthansa ja Condori lennukitega.