NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
10.11.2016 11:18
No parem ikka, kui et ta oleks kaitseminister. See oleks meie jaoks juba tegelik õuduste unenägu. Siis teeks see Eestist mitte eeslinna vaid lausa tagahooviks. Aga eks mõjusfääre ole siin ennegi kehtestatud. ja ikka nii, nagu meile ei meeldi. Peaasi, et me need neli aastat üle elame, siis ehk saadakse ka ise aru, kellega tegu ja abtakse hundipass.
10.11.2016 11:32
Aga see on kui kogu kaitsetaktika põhisammas on ameerika abi. Täna on see abi homme ei ole. Sama loogika nagu keegi baaris karjub ja kisab ja näitab keskmist sõrme sest tal on ambaalist sõber aga kui ambaal läheb korra peldikusse siis sõidetakse äbarikule kes kisas rahulikult lõuga...
10.11.2016 12:12
Üks tähtsusetu Eesti suursaadik ei otsusta siin midagi....
10.11.2016 12:17
Põhimõtteliselt see ju nii ongi ,et Eesti oleks nagu Peterburi eeslinn.Kujutage ette ,et puhkeb tuumasõda ning NATO (või USA,vahet pole) Saadab Peterburi poole teele 5 võimast termotuumapommi.See oleks ju tegelikult sama ,mis pommitada Eestit ,sest kõik see kiirgussaaste jõuab paratamatult siia.
nii tulekski seda sõnavõttu tõlgendada aga mitte ette kujutada seda ,mida pole öeldud.
10.11.2016 12:18
ähh, a õieti ju arvas ju, selle eeslinna suhtes!
10.11.2016 12:20
:D Kakat tuleb mis suitseb! >D
10.11.2016 12:20
Tal on ju õigus, Eestimaa kubermang oli 300 aastat Peterburi eeslinn ja põhimõtteliselt peaks see siiani nii olema. Liivimaa kubermang muidugi on Riia eeslinn ja seegi on õige.
    10.11.2016 13:10
    See on venelase märg unistus olnud Põhjasõja ajast, kui Peeter I tahtis tegelikult oma pealinna Narva kallastele ehitada, aga kaotas vaeseke Karl XII-le aastal 1700. Eks need idapoole vaatajad seda sama joru ikka ajavad, tänaseni!
10.11.2016 12:45
Ehk on lootust, et EEsti jäetakse nüüd rahule ja USA ega muudest saatkondadest ei demonstreerita oma meelsust madratsilippude heiskamisega.
10.11.2016 12:47
Nii see pole . Kuna oleme NATO piiririik VM-ga , ei ole me kellegi eelhoov . Oleme rahvusriik ja sellest peaks ka USA kunagi aru saama . miks me ei soovi Balti Ühendriike . Ei soovi ka Euroopa Ühendriike . Isegi Lenin seda omal ajal teadis ja ütles , et need võivad olla ainult ajutised . Ka EL on ajutine ? Ta tahab seda . Pan- Euroopa idee järglasena .
    10.11.2016 23:48
    Eesti valitsus on teinud kõik,et see rahvusriik hääbuks -1,2 miljon elanikku (ära tule ütlema ,et 1,3 miljon-see on Tiiti number ja jumala vale -püüan ise registrist välja saada,aga ei sa a) ja sh. 300 000 venekeelset ja teistpidi võttes 450 000!!!!!pensionäri,lapsed ,eluheidikud ,"kalevipojad" Soomest ,Norras t-mis kuramuse rahvusriik on,kus max 300 000 või 250 000 elujõuilist eestlast
10.11.2016 12:50
40 protsenti Eestist on venelased. Nad ütlevad äkki, et neid väärkoheldakse

ärge laske end segada, see on meie vaheline s&m mäng, eestlased on master osas ja me kõvasti vitsa ei annagi
10.11.2016 12:57
Patriootlikku eestlast väääga räigelt solvav tõsiasi on, et ametlik on käitunud ja Eesti KÄITUBKI paljuski kui "Peterburi eeslinn" - käitus Laari aegadest saati kui igasugu Brüsseli "vähemusõigusluse" volinikud siinmail dikteerima lasti. Ja tänases situatsioonis, võltsilt "antipuutinlikus" sitatsioonis käitub ammetlik Eesti igasuguseid pussiriioteid ja hodorkvskeid ja venenõukogude-liberalistlikke popmuusikateoreetikuid siinmaisteks "arvamusliidriteks" poputades ja promodes kui ""mässuline" Peterburi eeslinn". Eesti ON tehtud Brüsseli ja siinse võimu- ja ideodeloogialadviku koostöös tõepoolest mingiks krdi "välisvene võitluse platvormiks" - ja ime siis, et see häbiväärsus just nii häbiväärselt ka ookeani taha välja paistab.

See on täiesti seniste argpükslike, eesti rahvast siinsete venesovjeedi asustuskolonistide kaudu Kremlile pantvangiks mänginud ja nõnda nii eestlasi kui siinseid venelasi manipuleerivate võimude-ideoloogide süü, et Eesti nö kaugemalt vaadates justnimelt "Peterburi eeslinnana" välja paistab.

Samamoodi nagu näiteks California juba ammuilma "Põhja-Mehhikona" välja paistab. Või Washington "Iisraeli poolt okupeeritud territooriumina" - kui kasutada omaaegse Trump eelkäija presidendikandidaanina ja tänase toetaja määratlust aastast 1991. Ja kuna Trump iseend ja oma poliitikat justnimelt taolisele "Põhja-Mehhiko"/ "Iisraeli polt okupeeritud territooriumi" kuvandile jõuliselt vastandab, siis PEAKS Eesti diplomaatia Trumpi administratsioonile justnimelt seda demonstreerima, et ka Eesti valitsus vastandab end võõramaiste asunike ja sissetungijate absurdselt alusetutele võimupretensioonidele - aga SELLEKS peaks Eesti Vabariiki valitsema aus ja jõuline eestimeelne valitsus, kes VEENDUNULT jagab neidsamu väärtusi, mille eest seisab USA president Trump.

Paraku SELLIST valitsust, EKRE meelsust jagavat valitsust siinmail veel silmapiiril ei paista. Selliseks valitsuseks ei oma ei USA president Donald Trump, ei EKRE veel küllaldast eestlaste toetust. (VEEL ei oma?)
    10.11.2016 16:39
    Trumpi eelkäija anti-establishment presidendikandidaadina, kes vermis vormeli Washingtonist kui "Iisraeli poolt okupeeritud territooriumist" on muidugi veteranpoliitik-analüütik ja kauaaegne sõltumatu kolumnist Pat Buchanan.
10.11.2016 12:58
Andke vanale mehele andeks, ainult natukene ajas asjad sassi. Küllap ta tahtis öelda, et Peterburi on Eesti eeslinn. Siin pole ka midagi imeliku, sest enne revolutsiooni elas Peterburis rohkem eestlasi, kui üks kõik millises teises Eesti linnas, ka Tallinnast. Ja see on FAKT! ;)
10.11.2016 13:07
Sisuliselt on tal õigus, kui arvestada veel asjaoluga, et viimased seitseteist aastat on riiki juhtinud ja juhtimas kommunistid ja nende väljaõpetatud kutsikad!
10.11.2016 13:18
Mida ta valesti ütles? Peterburi eeslinnaks sai eesti tänu multkutuistidele, kes rahvusvahelist õigust eirates jättis okupantide massi eestisse! Varsti on eesti ka Aleppo eeslinn!
10.11.2016 13:26
igast russid ja russimeelsed tulex elimineerida!
pole venelast-pole probleeme !!!!!!!!!
10.11.2016 13:29
Kurb, aga tõsi. Kui homme peaks Vene väed piirid ületama viidaks heal juhul Poola kui mitte Saksamaale paar diviisi, sest kõike ei saa ka ju Vene võimu alla jätta.
Kaitseliit tegeleks paar nädalat metsavendlusega, USA ei tunnustataks, aasta sanktsioneeritaks ja edasi oleks ajaloo prügikast
    10.11.2016 13:43
    Olen nõus, et mingit tuumasõda ei tuleks. Samuti olen nõus sellega, et põhijõud koguneb Poola. Tänapäeval on metsavendlusega tegeleda keeruline. Soojuskaameratega otsitakse kopteritelt kõik metsavennad üles. Enam pole 1944. Parim kaitse on elatustaseme tugev tõus. Kui meil elatustase oleks venemaast 2x kõrgem, poleks ka mingeid muresid, et mõni venelane tahab siia "omasid". Paraku see vahe on väike. Peterburis on keskmine palk 42214 rubla mis teeb 695€. Kui arvestada ostujõudu on see sisuliselt võrdne Eesti keskmisega. :(
10.11.2016 13:40
Sisuliselt võib ju nii ka võtta, ja miks mitte öelda, et on eeslinn Piiterile? See, et me eeslinnana tundume kaugelt vaatajale on loogiline, kuna me ise oleme mitte ainult Virumaa, aga terve Eesti sellisesse rolli ja tähtsusetusse jätnud. Me oleme Brüsselile sedavõrd lakeideks muutunud, et muu maailm meid sellistena ka vaatab. Vaatabõvad ju Berliin, Pariis meid sellisena, miks mitte siis ka USA, Jaapan, Hiina, India....jne- Venemaast rääkimata. Gingrich ütleb ju välja ka põhjuse, miks tema või USA peaks tegelema ligi 40 protsendiga eeslinlastest? Nii et Helme hoiatatud 5000 on veel tagasihoidlik väljaütlemine. Tegu on puhtalt Euroopa ja eriti Euro Liidu oma probleemiga ja relvajõudude nõrkusega. Miks peaks NATO, mis tegelikult nii materiaalselt kui finantsiliselt ongi USA, peaks veel Euroliidu kodutööd ära tegema?
10.11.2016 13:48
Samas aga olgem mureta. NATO on siiski ka territoorium ja küllap tahab Gingrich, aga ka Trump oma "valdused" alles hoida ja või isegi neid laiendada. Ei imesta, kui nemadki tulevad veel üle Narva jõe kiikriga teispoole NATO piiri vaatama:)! Ja ega ükski uus USA president ei saa eelnevate väljaöeldut dokumenti kohe ära põletada, seda ei lase ei ühiskond ega opositsioon, kelledel on USA-s nii Kongressis kui Senatis hoopis teine tase ja jõud ,kui meie Riigikogu omadel, kelledest lihtsalt sõidetakse teerullina üle....või nüüd enam ei sõideta:)?
10.11.2016 16:04
Õudne hirmutamine käib. Liberaalne press külvab paanikat. Naljakas. Crooked-Hillary ei saanud presidendiks. Pole vaja midagi karta. Uskuge mind!
Aga DELFI jm ajakirjadnus, võtke nüüd kokku kõik 1,5a jooksul Trumpist kajastatud lood. Õudne. Ainuüksi sellest tulenevalt - mis oleks USA huvi eestlaste huvide eest seista?
10.11.2016 20:20
Vähemalt see tüüp ütleb ausalt kuidas asjad on, et ei hakka Eesti pärast Venemaaga sõdima. Eesti poliitikud võiksid sellest juba kord aru saada ja olla neutraalne nagu Sveits, mis ei lubaks siia mingi Nato ega Venemaa sõjaväed. Venemaa suhtub palju paremini sellistesse riikidesse nagu Soome , Rootsi ja Norra. NATO-sse sisseastumisega võtsime juurde ainult kohustusi juurde ja näilise turvalisuse tunne.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega