Kadunud lennuki pardal on 44 inimest, sealhulgas meeskonnaliikmed: kaheksa venelast ja 36 teiste riikide kodanikku. Mobiiltelefonidele keegi neist ei vasta, teatab RIA Novosti.

Lennuk ei naasnud määratud ajaks näidislennult lennuväljale.

Indoneesia lennundusvõimud ei välista lennuki kaaperdamist ega ka tema kokkupõrget mäega madala pilvituse tingimustes.

Enne kontakti kadumist lennukiga, palus piloot luba laskuda 10 000 jalalt 6000 jala kõrgusele ning hakkas pöörama ja laskuma 6200 jala kõrguse mäe piirkonnas.

Vene reisilennuk SSJ-100 saabus Jakartasse 9. mail näidisringreisi raames kuude Aasia riiki. Varem külastas lennuk Birmat, Pakistani ja Kasahstani, kus seda näidati valitsuse liikmetele ja sõjaväelisele juhtkonnale. Indoneesiast pidi lennuk suunduma Laosesse ja Vietnami.

Jakartas tegi lennuk enne kadumist kaks pooletunnist näidislendu potentsiaalsetele tellijatele.

Tegemist on uue põlvkonna regionaalse reaktiivlennukiga, mille on koostöös välja töötanud Vene kompanii Graždanskije Samoljotõ Suhhogo ning USA ja Euroopa lennundusfirmad. Esimese lennu tehi SSJ-100 2008. aasta 19. mail. Esimene seeriatootmises valminud lennuk anti 2011. aasta 19. aprillil üle Armeenia lennufirmale Armavia.