Loughborough´ ülikooli meediaosakond analüüsis 1127 euroreferendumit puudutavat artiklit, mis ilmusid 6. maist 8. juunini kümnes riigi suuremas lehes. Artiklid jaotati kolme gruppi vastavalt sellele, kas nende sisu oli lahkumist toetav, lahkumise vastu või neutraalne.

Pealtnäha jagunes igapäevase trükimeedia pakutav pilt täpselt pooleks. Kümnest ajalehest kaldusid euroliitu jäämise poolt olema Daily Mirror, Financial Times, Guardian, Independent ja Times. Euroliidu vastaseid artikleid eelistasid Daily Star, Daily Telegraph, Daily Express, Sun ja Daily Mail. Teisel grupil on aga oluliselt rohkem lugejaid. Ajalehtede tiraaži võrreldes selgus, et eurovastaseid väljaandeid loeb tervelt 82% lugejaskonnast.

Täiesti neutraalseid artikleid ilmus euroreferendumi teemal kõige rohkem Guardianis, Timesis ja Financial Timesis. Ka ajaleht Sun, mis eelmisel nädalavahetusel asus lõpuks ametlikult toetama euroliidust lahkumist, avaldas keskmisest rohkem neutraalseid artikleid. Ülekaalukalt kõige kallutatuma kajastusega paistsid silma Daily Express ja Daily Mail.

Kui vaadata, millised poliitikud on euroreferendumi puhul ajalehtedes arvamust väljendanud, torkab silma, et vähemasti maikuus tegelesid kampaaniaga praktiliselt ainult paremparteide esindajad. Konservatiivist peaminister David Cameron ja rahandusminister George Osborne võitlesid euroliitu jäämise eest, nende parteikaaslased Boris Johnson, Michael Gove ja Iain Duncan Smith ning Iseseisvuspartei juht Nigel Farage selle vastu. Leiboristide juht, euroliitu jäämist pooldav Jeremy Corbyn jääb neile kõigile märgatavalt alla.