Kõik reisijad jagati tinglikult kahte gruppi. Esimesse gruppi läksid surnukehad, mis leiti lennuki peamise osa allakukkumispaiga juurest. Teise gruppi sattusid reisijad, kelle jäänused olid kaugemal ja lennuki sabaosa rusude läheduses, vahendab Life News.

Need, kes istusid lennuki esiosas, said tömbi eseme tekitatud vigastusi rinnakorvile ning kõhu ja vaagna piirkonda, mitmeid üla- ja alajäsemete murde ning siseelundite rebendeid. Surm saabus suure verekaotuse, šoki ning lahtiste kolju- ja ajuvigastuste tagajärjel.

Lennuki sabaosas olnud reisijaid uurinud kohtumeditsiinieksperdid leidsid, et nende inimeste traumad erinesid esimese grupi omadest märkimisväärselt. Life Newsi teatel diagnoositi enamikul neist niinimetatud plahvatusvigastused pehmete kudede enam kui 90 protsendi ulatuses põletustega.

Allikad ütlesid Life Newsile, et plahvatada võisid kütusepaagid või tundmatu lõhkekeha. Reisijate põlenud kudede näidised on saadetud analüüsimisele. Uuritakse, kas neis on lõhkeaine jälgi. Eksperdid juhtisid aga juba tähelepanu sellele, et enamiku lennuki sabaosa reisijate kehadest leiti metalliosakesi, lennuki- ja selle osade tükke.