Lõuna-Korea uudisteagentuuri Yonhap teatel vaatas Kim televiisorit ja nägi sealt juhuslikult seda skandaalset õllereklaami, mis oli ebameeldivalt teda rabanud. Seetõttu saigi telejuht Cha talt nahutada. 

Korea Rahvademokraatliku Vabariigi juht nägi selles reklaamis ohtu, kuna see sarnaneb väga Hiinas näidatava reklaamiga kui Rahvavabariik alustas oma reformi ja hakkas välismaailmale avanema. Kim astus resoluutselt sellise sammu kordamise vastu.  

Suvel 2009 hakati Põhja-Korea televisioonis näitama korraga mitme toote nagu õlu, põldvutiliha ja ženšenn läänelikku reklaami. Samas on need reklaamid müügile positiivselt mõjunud, muu hulgas on kodanikud hakanud rohkem õlut jooma.

Agence France-Presse märgib, et kapitalistlike riikide elanikele võib põhjakorealaste reklaamistiil tunduda hoopis veidi vanamoelisena.