„Ainus seletatav põhjus saab olla õhusõiduki mehaaniline mõjutamine,“ selgitas Kogalõmavia direktori asetäitja Aleksandr Smirnov RIA Novosti vahendusel. „Ei ole sellest süsteemide ülesütlemise kombinatsiooni, mis oleks võinud viia selleni, et lennuk õhus puruneb.“

Kogalõmavia seab kahtluse alla, et lennuk oleks võinud tehnilise seisundi tõttu puruneda. Allakukkumise hetkel kaotas lennuki meeskond selle üle täielikult kontrolli. Smirnov täpsustas, et piloot ei saatnud välja mingit hädasignaali. „Nähtavasti kaotas meeskond katastroofiolukorra arengu alguses täielikult töövõime,“ ütles Smirnov.

Lennuki purunemise korral õhus võisid reisijad surra ülekoormuse tõttu.

Kogalõmavia teatel oli lennuk eeskujulikus tehnilises seisus ja mingeid pretensioone sellele ei olnud.