Õnnetuspaigas tehti raporti järgi suur hulk fotosid, mis võimaldas tuvastada lennuki teatud osad ning anda esialgse hinnangu lennuki kere ja mootorite kahjustatud kohtadele ja kahjustuste iseloomule, öeldakse raportis.

Lennuk purunes paljudeks suurteks ja väikesteks tükkideks, mis olid laiali umbes 10X5 kilomeetri suurusel alal.

Palju on tuvastamata osi, mida joonisel näidatud ei ole.

Suured tükid lennuki kokpiti ümbrusest ja esiosast leiti lennuki viimasele teadaolevale asupaigale õhus kõige lähemalt, Rozsõpne asula lõunapiirilt, lennuki viimasest teadaolevast asupaigast õhus 2,3 kilomeetri kauguselt idas.

Põhivrakk asus Grabove edelaosas, 8,5 kilomeetri kaugusel lennuki viimasest teadaolevast asupaigast õhus. Sealt leiti osi tiibadest, mõlemad mootorid, peatelik ja osa kerest. Need said kannatada pärast allakukkumist puhkenud põlengus.

Lennuki saba asus põllul Grabovest lõunas, umbes kaheksa kilomeetri kaugusel viimasest asupaigast õhus. Saba küljes oli endiselt osa kere ülaosast. Saba küljes ei olnud pöördetüüri ja osa esiosast.

Osa lennuki kere tagumisest osast, horisontaalstabilisaatori keskosa ja esemed salongist leiti sabast saja meetri kauguselt põhjas. Osa lennuki tagaosa parempoolsest küljest asus 330 meetrit sabast läänes ning vasaku tiiva tipp ja parempoolne horisontaalstabilisaator olid samuti seal. Vasakpoolne horisontaalstabilisaator oli sealt veel 330 meetrit läänes.

Kõik see näitab, et lennuk purunes tükkideks õhus.Et esiosa tükid olid lennuki viimasele teadaolevale asupaigale õhus kõige lähemal, viitab sellele, et need osad eraldusid esimestena.