Kui alus jääb stabiilseks, jätkavad sukeldujad täna laeva veealuste osade läbivaatamist. Eile tuli päästetööd veealustes osades peatada, kuna alus on hakanud vajuma, vahendas ajaleht Helsingin Sanomat. 

Kardetakse, et Costa Concordia vajub täielikult põhja. Kaldu olev vrakk libiseb umbes poolteist sentimeetrit tunnis sügavamale.

Kruiisilaev sõitis madalikule nädal tagasi Giglio saare lähedal. Laevas oli üle 4200 inimese. Õnnetuses hukkus 11 inimest ja 21 on siiani kadunud.

Giglio saarele kuulutati eile välja hädaolukord. Saarel ja sellega külgnevatel aladel kardetakse kütusereostust. Costa Concordia pardal on üle 2000 tonni kütust.

Kütuse väljapumpamist laevast ei saa aga alustada enne kui päästetööd on lõpule viidud, sest pumpamine võib mõjutada aluse stabiilsust.