Reklaamile, mis anti esmaspäeval eetrisse USA kaabeltelevisioonivõrkudes, eelnes tugev surve kogu karastusjookidetööstusele, vahendab BBC News.

New Yorgi linn valmistub keelama suure suhkrusisaldusega joogid restoranides, kinodes ja staadionidel.

Coca-Cola teatas, et reklaamvideot ei valmistatud vastuseks karastusjookidetööstust tabanud kriitikale, vaid sellega püütakse suurendada teadlikkust.

„Käimas on tähtis arutelu ülekaalulisuse kohta ja me tahame selles arutelus osaleda,“ ütles Coca-Cola Põhja-Ameerika gaseeritud jookide üldjuht Stuart Kronauge Associated Pressile.

Reklaamis öeldakse, et Coca-Cola pakub jooke väiksemates pudelites, püüab valmistada parema maitsega, madalama kalorisisaldusega magustajaid ning pakub vabatahtlikult koolides madalama kalorsusega jooke.

„Kõik kalorid loevad, ükskõik kust nad tulevad,“ öeldakse reklaamis. „Kui sa sööd ja jood rohkem kaloreid kui sa ära põletad, võtad sa kaalus juurde.“

Hiljem sel nädalal eetrisse minevas reklaamis näidatakse tegevusi, mis aitavad põletada „140 õnnelikku kalorit“, mida sisaldab purk Coca-Colat.