Vanity Fairi ajakirjas avaldati aga hiljuti uut informatsiooni lennu ajal toimunu kohta ning see on tõstatanud küsimuse lennuohutesest, kirjutab Iltalehti.

Lennul oli kapteniks 58-aastane Marc Dubois ja teisteks pilootideks 37-aastane David Robert ning 32-aastane Pierre-Cedric Bonin. Kapten otsustas minna magama, kuigi teadis, milline torm neid ees ootab. Kabiinis ütles Dubois oma kolleegidele, et ööbis Brasiilias tüdruksõbra juures ning on vaid tunni maganud.

Salvestustest selgus, et ka teine piloot, David Robert, magas sel ajal. Mustade kastide salvestustelt võib kuulda ka meeste viimaseid sõnu. Uurijad pole kindlad, kas need kuuluvad Duboisile või Robertile, kuid need kõlavad: "V...u, me sureme!" See oli ligi kaks minutit pärast seda, kui lennuki süsteemid lakkasid töötamast.

Uurimiskomisjoni juht Alain Bouillard usub, et kui kapten oleks olnud ärkvel hetkel, kui lennuk sisenes tormisesse tsooni, poleks professionaalse piloodi juhtimisel kõik nii lõppenud. "Air France'i pardal ei olnud selline käitmine ebatavaline, Dubois ei rikkunud otseselt reegleid, kuid teades tormist oli otsus magama minna siiski üllatav," sõnas Boillard.

Air France väidab, et piloodid käitusid adekvaatselt.

Air France'i lend 447 oli Prantsusmaa lennufirma Air France'i lend Rio de Janeirost Pariisi, mis lõppes õnnetusega. Lendu teenindanud lennuk kukkus 1. juunil 2009 Atlandi ookeani.

Air France startis kell 7.03 (kohaliku aja järgi) Rio de Janeiro-Galeão rahvusvahelisest lennujaamast. Lennuk väljus Brasiilia radarite vaateväljast kell 1.50 Fernando de Noronha saarestikust põhja pool. Viimane teade lennukist saadi kell 2.14, kui lennuk saatis automaatse teate elektrisüsteemi rikke kohta. Lennuk jäi kadunuks Atlandi ookeani kohal 1. juunil 2.14 ja 2.29 (maailmaaeg) vahel.

Lennuki mustad kastid leiti ookeani põhjast kaks aastat pärast katastroofi.

Lennukis oli ka üks Eestist pärit noormees.