Uudiste loomiseks ei pea enam alati kohal olema ajakirjanik ja fotograaf, tihti piisab ka tähelepanelikust lugejast, kes sündmustiku edasi annab. Delfi keskkonnas on juba pikalt olnud lugejatel võimalus väga vähese vaevaga vihjata sündmustest ja tähelepanekutest, mis ka laiemat avalikkust võiksid huvitada, seda nii sõnas, pildis kui ka videos. Oleme loonud Rahva Hääle näol Eesti suurima kodanikuajakirjanduse keskkonna.

Delfi on aastate jooksul saanud vihjekasti ja kirja teel palju vihjeid, mis lähemal uurimisel ka uudiseks on vormistatud. Selliseid lugusid, mis sünnivad koos lugejatepoolse panusega, ilmub igal nädalal kümneid. Tänud teile, head lugejad ja kaasautorid!

"Viimaste nädalate üheks loetuimaks looks on Tallinki reisilaeval Helsingis juhtunu. Lugu, mille info edastas meile lugeja ning millest esimesena pildimaterjali sai samuti lugeja kaudu just Delfi," rõhutas Delfi ja Eesti Päevalehe peatoimetaja Urmo Soonvald lugejate panuse tähtsust Delfi igapäevases töös.

"Oleme kõnealuse lugejaga, kes pildi ja info saatis, juba ka ühendust võtnud ning teda hea koostöö eest eriliselt tänanud," märkis Soonvald.

"Sündmus on märkimisväärne ka seetõttu, et Soome uudisteportaalid pöördusid sooviga lugejapilte kasutada just Delfi poole, nende enda lugejad neile nii kiiresti pilte ei edastanud. Selline lugejate panus sisuloomesse ning kiirete uudiste avalikkuse ette toomisesse on tänuväärne ja oleme väga õnnelikud, et meie lugejad meid selles usaldavad," lisas Soonvald, mainides, et mitte kunagi ei ole üks toimetus sama informeeritud kui kõik meie lugejad kokku.

"Kindlasti ei tasu alahinnata ka nutitelefonide levikut - inimestel on igal hetkel taskus internet ja fotoaparaat, mis annavad võimaluse kiiresti enda tähelepanekuid teele panna. Meie iganädalastest kasutajatest on juba 23% tegemas seda mobiilsete seadmete abil, aastaga on see kahekordistunud ja ületab Eesti veebikeskkondade keskmist mobiilikasutatavuse numbrit," märkis Soonvald.

Delfi hoiab Eesti uudisteportaalide hulgas kindlalt külastatavuse esikohta, edestades lähimat konkurenti TNS Emor Metrix 2013.a. 50. nädala andmetel enam kui 200 000 veebilehitsejaga kuus. Nii suurt vahet meie konkurendiga pole olnud enam aastaid.

Kokku külastati Delfit ja selle alamkeskkondi 50. nädalal kokku enam kui 1,212 miljonist erinevast veebilehitsejast, neist 23% olid erinevad mobiilsed seadmed.

"Tahan veel korra tänada kõiki meie lugejaid ja tegijaid, et olete aidanud Delfil kasvada nii sisus kui mahus," lisas Soonvald. "Luban, et me ei lase end numbritest uinutada ja püüame olla ka edaspidi lugejate valik nr 1".