Internetikeskkondade ekspress.ee, maaleht.ee, aialeht.ee ja ej.ee liitumine Delfiga muudab klientidele kiiremaks internetireklaami kampaaniate planeerimise, võimaldades reklaami teha kõige laiema ulatusega internetikasutajaskonnale Eestis.

Reklaami planeerimine kõikidesse väljaannetesse toimub läbi keskse süsteemi ning kliendid saavad kampaania edukust jälgida jooksvalt ühest kohast, sõltumata, kas reklaami näidatakse Maalehes, Publikus, Naistekas või Ekspressis.

Reklaamihinnad jäävad Delfi tooteportfelli lisanduvates keskkondades samaks ning peagi luuakse juurde reklaamipakette, et lihtsustada tellimist kõikidesse Delfi pakutavatesse väljaannetesse paralleelselt. Samuti tuuakse juurde roteeruvaid bännerpindu, mis võimaldavad olla väiksema hinnaga pikemalt lugejate ees.

2010. aastal on Delfi jõudsalt kasvatanud ka oma alamportaalide hulka. Kevadel avati Delfi Majandus, juulis rahvaajakirjanike toimetatav Rahva Hääl. Suve lõpul alustas Noorte Hääl nooremale lugejaskonnale suunatud sisuga ning sügisel tasuta kuulutuste leht Müü!.

Valmisid spetsiaalsed rakendused Nokia ja iPhone´i nutitelefonidele ning hetkel on Delfi ainukene online-keskkond Eestis, kus turundaja saab märksõnapõhist reklaamiformaati kasutades suunata oma reklaamisõnum täpselt temale sobiva sisu kõrvale.