Uudisteportaali Delfi on alates tänavuse aasta esimesest täisnädalast külastanud Emor TNSMetrix andmetel pidevalt üle miljoni unikaalse kasutaja nädalas, möödunud nädalal külastati Eesti populaarseimat internetikeskkonda Delfit rekordilisest 1,084 miljonist erinevast brauserist.

"Delfi ületas miljoni kasutaja piiri esmakordselt mullu detsembris ja tänaseks oleme jõudnud tasemele, kus enam kui miljon brauserit on Delfi portaalil ja alamkeskkondadel olnud 11 nädalat järjest," lausus Delfi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Rüütsalu sõnul on Delfi suutnud Eesti populaarseima veebikeskkonnana oma liidripositsiooni stabiilselt hoida – märtsis on Delfi edu külastatavuselt järgmise keskkonna ees olnud stabiilselt 95 000 - 110 000 brauseri ringis. "Delfi on Eesti internetikasutajate esimene valik, seda näitab ka eilne päev, mil Andrus Veerpalu dopingusaagaga seotud uudised tõid meie portaalidesse rekordilise arvu külastajaid," ütles Rüütsalu. "Delfi uudiseid iseloomustab kiirus, usaldusväärsus ja kohalolek igal pool, kus sünnivad Eesti inimestele olulised uudised."

Emor TNSMetrix andmetel külastas Delfit ja alamportaale 18.-24. märtsi nädalal 1 084 274 unikaalset brauserit. Delfile järgnes Postimees koos alamkeskkondadega, mida külastati 970 642 brauserist. Kokku oli Eesti veebikeskkondade unikaalsete brauserite arv möödunud nädalal 2 288 762.

Mari-Liis Rüütsalu sõnul on veel mõne kuu eest märgilise tähendusena paistnud ja nüüd pidevaks trendiks osutunud üle miljoni brauseri nädalas kasutajate tunnustus pidevale arendustööle, seda nii kvaliteetse sisu kui ka tehnoloogiliste uuenduste näol.

"Eelmisel nädalal tulime välja mobiilse platvormi uue versiooniga, samuti on Delfi kasutajad hästi omaks võtnud paberväljaannete sisule toodetud täiendavat video-, foto- ja graafilist materjali," kirjeldas Rüütsalu koostööd Delfi kui veebiväljundi ning Eesti Päevalehe, nädalalõpulisa LP, Eesti Ekspressi ja Maalehe paber- ja digilehtede vahel.

Delfi peatoimetaja Urmo Soonvaldi sõnul on Delfi eesmärk internetikasutajate seas võidetud usaldust hoida. "Iga tehnoloogilise platvormi peal avanevad kvaliteetsed uudised, atraktiivsed fotogaleriid olulistest sündmustest, oma lugu jutustavad videouudised ning otsepildis videoülekanded spordist ja muudest Eesti elus olulistest sündmustest on märksõnad, millega soovime liidripositsiooni hoida ja kasutajate vajadusi rahuldada," märkis ta.

AS Delfi Eesti portaali müügitulu oli mullu 3,47 miljonit eurot. Ekspress Gruppi kuuluva Delfi kogu müügitulu kolmest Balti riigist ja Ukrainast oli 2012. aastal 10,37 miljonit eurot.