Delfi imagokampaania kevad 2015 – Integreeritud digitaalkampaania
Kõik inimesed saavad sellesse panustada ja see protsess vihjest reaalse uudiseni on ääretult lihtne.
Üleskutse "tee sõbrast uudis" käivitas tuhandeid inimesi. Lugeja kaasamise peamine eesmärk oli panna inimesed Delfist rääkima ja uudiseid jagama ning lisaks oli kogu online kampaania osal nii äriline kui ka meelelahutuslik eesmärk.
Sisu ja kujundus
Kampaania sisuks olid humoorikad, positiivsed ning lihtsad uudised, mis olid kirjutatud uudiste tekstidena ning teemasse sobituva pildiga. Sõbrast või endast sai teha uudise kampaanialehe www.delfi.ee/teeuudis kaudu, kuhu tuli sisestada inimese nimi ning seejärel valida rippmenüüst vastav uudis. Vastav uudis tekkis Delfi keskkonda nii, nagu oleks tegemist reaalse uudisega. Sisu eristus oma tekstide ning võimaluse poolest luua sisu Eesti suurimale uudisportaalile, andmaks inimestele märku, et see on imelihtne ja kiire.
Eesmärgid
*Saada 4 nädalaga 200 000 uut külastust Delfi.ee portaali (mobiil ja desktop kokku)
*Saavutada kampaanias mobiiliga kasutuse osakaaluks 45-50%
*Kaasata lugejaid Delfi brändi tegemistesse
*Lasta lugejatel ise uudiseid “luua” ning koguda kokku 10 000 koostatud uudist
Tulemused
*4 nädalaga 280 000 külastust
*280 000 külastusest 114 000 desktop ja 166 000 mobiil (mobiili osakaal kogu külastustest 68,6%)
*Uudiseid koostati kokku 17 500, millest 9600 koostati desktopis ja 7900 mobiilis
Kampaania materjalid
Landing page
Landing page mobiilis
Landing page mobiilis - dropdown menüü/uudiste valik
Mobiilibänner 600x600
TOP uudiste bänner 728x300
Tornbänner (250x400)
Tornbänner (250x400)
Artiklite näidised desktopis ja mobiilis