Maanteeamet kirjutab, et praeguste ilmaoludega tuleb meeles pidada, et auto teel püsimine, sh ka libedal teel, ei sõltu ainult sellest, kas autol on alla naast- või lamellrehvid. Juht peab alati arvestama teeoludega ning kohandama on sõidustiili või võtteid vastaval sellele. Näiteks libedal teel vähendama kiirust ja sõitma ettevaatlikult.

Talverehvide kasutamine Eestis on kohustuslik alates 1. detsembrist.

Kas talvistes oludes eelistada aga naast- või lamellrehvi? Toyota eksperdi Lauri Erti sõnul on vastus sellele küsimusele tegelikult lihtne.

"Tuleb mõelda, kus sa peamiselt sõidad ja pidada meeles, et autot juhib ikkagi inimene. Naastrehv on mõeldud äärmuslikesse oludesse, näiteks vesisel jääl on nad asendamatud. Tänapäeval on lamellitehnoloogia arenenud nii kaugele, et tavalisse Eesti talve ei ole kindlasti naastrehve vaja," ütles ta.

Teine põhjus on Erti sõnul keskkonnahoid. "Naast tekitab meeletult teetolmu, mille me hingame sisse," selgitas Ert. "Kui ristmikul on rööpad ja pärast lume sulamist tänava ääres pikad tolmuvaalud, mida tuul üles keerutab, on selge, kust see mustus tuli. Just naastrehvid on üks peamisi põhjusi, miks linnas rööpad tekivad. Kiirendamisel võib elektroonika öelda, et on libe, kuid samal ajal keerutab naast asfaldist viimaseid tükke välja. Kui igapäevane teekond siiski viib keerulistesse tingimustesse, võiks kasutada naastrehvi."