Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

Televaataja: Starman muutus Elisaks ja kohe kukkus kvaliteet alla igasugust arvestust!

 (92)
Elisa: tegemist võis olla mitme erineva teguri koosmõjuga
teler
Foto on illustratiivneFOTO: Marko Mumm

"Pärast seda, kui Starmani kaubamärk kadus ja asendus Elisa kaubamärgiga, on teleteenuse kvaliteet alla igasugust arvestust. Eriti hullud on asjalood ajamasina teenusega, mis viskab pidevalt ekraanile veateadet: "Tekkis tõrge. Palun taaskäivitage digiboks. Serveri side viga jne." Oluliselt parem pole seis ka telekat otse vaadates – boks kiilub pidevalt kinni ja teeb taaskäivitusi," kurdab klient.

"Huvitav, et Starmani Facebooki lehe üle võtnud Elisa on eemaldanud lehelt tagasiside võimaluse. Külaliste postitused on seal siiski veel nähtavad ning neid sirvides on selge, et sarnaste probleemidega inimesi on palju. Telefoni teel on Elisat võimatu kätte saada. Kliendina tahan teada, millal saab lõpuks neid teenuseid normaalselt kasutada, mille eest on raha makstud," lisab ärritunud televaataja.

Vastab Elisa suhtekorralduse spetsialist Saskia Kivi:

Elisal on esinenud mõningaid häireid TV-teenuste töös, mille pärast me ka klientide ees vabandame. Selle konkreetse juhtumi puhul võis tegemist olla mitme erineva teguri koosmõjuga.

30. jaanuaril teostas Elisa videoserverite hooldustöid, mis võisid mõjutada episoodiliselt klientide telekava laadimiskiirust, järelvaatamist, videolaenutust ja muude teleteenuste kättesaadavust.

2. veebruari pärastlõunal oli tehnilise vea tõttu häiritud Elisa Elamuse teenuses telekava kuvamine ning TV-teenus arvutis ja nutiseadmes. Järelvaatamine toimis, aga Elisa Elamuse Maailmate vaates ning kuna telekava kuvamine oli häiritud, ei saanud seda alustada harjumuspäraselt telekavast.

Seotud lood:

Vabandame väga klientide ees, et meil on hetkel teeninduses tavapärasest pikemad kõneootejärjekorrad. Põhjuseks on kiirelt suurenenud huvi ühisettevõtte uute teenuste vastu ning küsimused arvete tasumise kanalite kohta.

Teeninduses on talvekuudel tavapärasest pikemad ootejärjekorrad tekkinud ka gripihooaja tõttu. Lisaks mõjutab vastamiskiirust kõigi klienditeenindajate kurssi viimine uue ühinenud ettevõtte tootevalikusse lisandunud toodete ja teenustega.

Anname endast parima, et kõik kliendid võimalikult kiirelt ära teenindada! Kliendid saavad Facebooki jätkuvalt tagasisidet jätta, kirjutades meile sõnumeid või jättes kommentaari meie Facebooki lehe ajajoonele. Tagame ka selles keskkonnas kõrgetasemelise klienditeeninduse.

Vabandame taas kord väga kliendi ees! Konkreetseid kliendijuhtumeid peame aga alati vaatama igaüht eraldi, sest teenuste tõrkumist võivad põhjustada lisaks digiboksile veel ka mitmed muud tegurid.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare