"Koju jõudes ja karpi avades ootas mind aga ees ebameeldiv üllatus: vastu vaatas hoopis midagi muud kui see, mida tarbijale karbi peal lubatakse. Mingil määral saan ma muidugi aru reklaamide ilustamisest toiduainetööstuses ja selle tavapärasusest, kuid antud juhul on minu silmis tegemist juba puhtalt tarbija petmisega.

1. Pakil kujutatud ananassitükid olid antud kujul pitsalt puudu. Nende asemel oli kolm-neli niisugust tükki väiksemateks kuubikuteks lõigatud.

2. Juustu oli pakil kujutatust umbes viis korda vähem.

3. Pakil kujutatud maitseainet leidsin pitsa pealt kaks kübemekest, kuigi tõsi, veidi tundus seda olevat ka kastme sees.

Üldine pilt valminud pitsast oli pakil kujutatust häirivalt erinev. Kas tõesti lubavad seadused tänapäeval niimoodi inimesi petta? Igaüks saab aru, kui suured on siin erinevused pildi ja reaalsuse vahel. Siin ei saa enam rääkida mingist kosmeetilisest muudatusest reklaami eesmärgil," leiab lugeja.

Tarbijakaitseamet probleemi ei näe

"Vaatasime neid pilte ja seda probleemikirjeldust. Kuna pildid on illustreerivad, siis ei saa väita, et tegemist on eksitava reklaamiga. Tarbijakaitseseadus kinnitab, et teatav liialdus on eelduslik – reklaamis on üldine ja õiguspärane tava esitada liialdavaid väiteid või väiteid, mida ei tule võtta sõna-sõnalt," kommenteerib lugu tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

Premia pakub oma patu heastamiseks tervet kastitäit pitsat

"Täname tagasiside eest ja vabandame. Meil on väga kahju, et tarbija sellise pettumuse osaliseks sai. Mõistame tema pahameelt ja võtame kriitika üldiselt omaks.

Tootepildi peamine eesmärk on anda tarbijale infot toote koostisosade kohta. Ehk teisisõnu: selle asemel et tarbija peaks pakendilt lugema toote maitset, saab ta selle info kätte lihtsamalt, pilti vaadates.

Üldjuhul on teada, et külmutatud pitsat ei saa võrrelda isetehtud koduse või restoranis äsjavalminud pitsaga. Loomulikult aga oleme nõus, et pakendil esitatud tootepilt ei või anda ebatõese pildi tootest või lubada omadusi, mida tootel tegelikult ei ole.

Arvestame tarbijate tagasisidega ja oleme tegelikult seda probleemi juba ka lahendamas. Hetkel on meil arendamisel uued pakendikujundused, mis peaksid poodidesse jõudma aprillis.

Et kurva kogemuse osaliseks saanud tarbijat lohutada ja oma pattu heastada, annaksime talle meeleldi hüvituseks terve kasti Maahärra pitsasid. Kui saaksite meid omavahel ühendusse viia, oleksime väga tänulikud," ütleb Premia turundusspetsialist Triinu Talviste.

Toimetaja märkus: et kiri ja fotod jõudsid meieni täiesti anonüümselt, siis jääme ootama pettunud pitsasõbra kontaktandmeid, et saaksime ta pitsameistritega kokku viia. Hea lugeja, anna endast märku aadressil rahvahaal@delfi.ee !