Mees seletab, et oli juba intsidendi toimumise ajal pisut hämmeldunud selle üle, miks sõiduauto juht tema peale vihastas, ning vabandab, kuigi ei teinud enda arvates midagi valesti.

Lugeja leiab, et teda päästsid vaid head pidurid

"Nädal tagasi kogesin, kui lihtne on Eestimaa liikluses elu kaotada. 22. augustil sõitsime tütrega Tallinnast Jürisse. Kell oli pisut 17 läbi, ilm oli hea, päike paistis ja nähtavus suurepärane. Keerasime Tartu maanteelt maha ja lähenesime teele, mis viib Jüri ringile. Ees ootas ristmik, kus meil oli liiklemise eesõigus.

Eemalt lähenes suur veoauto, mis oli piisavalt kaugel, et hoogu maha võtta. Olime just keeramas, kui Volvo veok tuiskas täiskiirusel meie suunas. Meid päästis tütre kiire reaktsioon: pidurid järsult põhja! Hirm mõelda, millised oleksid olnud tagajärjed, kui sihuke mitmetonnine pakiveoreka oleks meie pisikest Hyundai Getzi ramminud.

Sõitsime veokile järele. Jüri ringi juures jõudsime talle kõrvale. Roolis oli noorepoolne ülbik, kes näitas meile keskmist sõrme. Kas ta soovis sellega näidata, kui suur ta aju on, või vihjas sellele, millise ihuliikmega ta mõtleb... mine võta kinni. Tegelikult oli asi ikka naljast kaugel!" kirjutab ärritunud lugeja.

Veokijuht mäletab situatsiooni mõnevõrra teisiti

"Sõiduauto lähenes Tallinna poolt Jüri suurele ringteele ning sisenes sellele. Jüri ringtee on kaherealine ja sõiduauto jäi sõitma ringi sisemisele sõidurajale. DPD veok lähenes samale ringile Kiili poolt.

DPD autojuhi sõnul nägi ta lähenevat sõiduautot ja ka seda, et antud sõiduk liigub sisemisel sõidurajal. Sellest lähtuvalt otsustas veokijuht mitte peatuda, vaid siseneda ringi välimisele sõidurajale. See oli ohutu, sest teine auto liikus sisemisel rajal.

Kui sõidukid jõudsid ringil kohakuti, kuulis veokijuht kõrval liikuva sõiduki signaali, kuid ei oska öelda, mis oli antud signaali põhjuseks: kas sõiduauto juht soovis äkki rida vahetada ja andis signaali, kuna see ei olnud enam võimalik, või ehmus ta sellest, et tema kõrvale tekkis veok?

Veokijuhi sõnul lasi ta pärast signaali kuulmist auto akna alla ja viipas käega sõiduauto juhile, kes sõitis sellel hetkel veel ringi sisemisel real, kuid jäi tema autost tahapoole. Viipamise eesmärk oli vabandada võimaliku häirimise pärast. Veokijuhi sõnul mingisuguseid ebasündsaid käemärke ei kasutatud. DPD autojuht vabandab põhjustatud meelehärmi pärast kannatanu ees!" vahendab veokijuhi sõnu DPD turundusspetsialist Hanna Püss.