Esmakordselt Apollo Mustamäe kinos, valis Aivo endale ja lapsele kalleimad istekohad (staaritoolid), tellis kinosaalist kohvi ja smuuti ning asus meeleolukalt pühapäeva veetma.

Keset kinoseanssi soovis laps tualetti minna ning et mitte segada kinokülastajaid, läks Aivo koos lapsega lähemal asuvast uksest välja. "Tegemist oli varuväljapääsuga ning uks oli lahti, mõtlesin sealtkaudu tualetti minna," kirjeldas Aivo.

"Minnes esimesest uksest oma kõrval välja, avastasime ennast äkki kuskilt koridorist, kus paistis valgus ainult katuseaknast. Sinna jäime me 50 minutiks kinni," oli Aivo nördinud. Varuväljapääsu uks sulgus ning seda oli võimalik avada vaid kinotöötajatel. Lisaks ei olnud ka teiste uste kaudu võimalik hämarast koridorist välja pääseda.

Aivo püüdis esmalt helistada Apollo Mustamäe kinno, kuid ei saanud nendega ühendust, seejärel proovis ta abi saada ka häirekeskusest, kuid tulutult. "Kui olime juba kümme minutit seal olnud, helistanud igale poole ja mingit muutust ei olnud, tekkis lapsel paanika ja olin ka ise endast väljas," kirjeldas Aivo.

Viimaks otsustas Aivo võtta ühendust oma täisealise pojaga, kes oli samuti kinos ning kes pöördus kinotöötajate poole. Enim imestab Aivot kino suhtumine. "Kui lõpuks välja saime, siis keegi ei vabandanud, vaid paluti arve kinni maksta ja kaebus meilitsi esitada," oli Aivo nördinud. "Öeldi: "Rahu, makske oma arve ära" - siis ma läksin veel tigedamaks. Kedagi üldse ei huvita, et mul jäi kino vaatamata, kõik söögid seal, asjad," selgitas Aivo. Kogu "kinoelamus" maksis pea 40 eurot.

Apollo Kino turundusjuht Tanel Tatteri sõnul on kõigi nende külaliste turvalisus alati esikohal ning just seetõttu on kinosaalides avariiväljapääsud, mis on vastavalt ka märgistatud. Antud juhtumi puhul kasutas klient kogemata just ühte sellist ust ja kuna avariiväljapääsu mõte on kinost ja kogu hoonest kiireimat võimalikku teed pidi väljumine, siis ei pääsenud ta enam sama ukse kaudu saali tagasi.

Tatter ütleb, et kõik uksed ei olnud lukus - hoonest väljapääsu uks oli seestpoolt avatav, kuid kahjuks jäi klient meile teadaolevalt selle juurde liikumise asemel koridori ootama. Esmane probleemikirjeldus ja selgitused juhtunu osas olid kahjuks ebapiisavad ning meie töötajail ei õnnestunud teda koheselt leida, mis kahtlemata muutis kliendi jaoks olukorra veelgi ebamugavamaks. Abi saabumise hetkeks oli klient kaotanud enesevalitsuse ning deklareeris korduvalt väga konkreetselt oma soovimatust kino esindajaga suhelda, mistõttu ei õnnestunud samal päeval ka korduvad katsed ebamugavuste eest vabandada ja pakkuda talle piletite kompenseerimist.

"Kahtlemata on tegemist ebameeldiva arusaamatusega, kusjuures peamine on selle juures ikkagi tõsiasi, et meie klient ei olnud oma kinokülastuse üle õnnelik. Olen veendunud, et tegemist oli väga õnnetu juhusega ning Apollo Kino pakub täna regiooni parimat kinoelamust. Praeguseks oleme kliendiga olnud ühenduses ja talle pakkunud omalt poolt uue tervikliku külastusvõimaluse, et ka teda meie poolt pakutava headuses uuesti veenda," kirjeldab Apollo Kino turundusjuht kompromissideni jõudmist.

Klientidele tahaks Tatter kindlasti meenutada, et misiganes põhjusel sarnasesse olukorda ehk avariiväljapääsu koridori sattudes liikuge kindlasti tee loogilisse lõpp-punkti ehk väljapääsuni, väljuge hoonest ning seejärel tulge juba tavapärast teed mööda kinno tagasi.