"Küsimus pole suutmises. Küsimus on ainult tahtmises. Pankrotis käinud firma juht oskab oma varasemaid vigu vältida," arvab üks lugeja.

"Härra Palmér ja tema meeskond on teinud ära super töö, tulemused ju kogu aeg paranevad. Kindlasti jääb ettevõte ellu! Teised ainult targutavad! Igatahes palju edu ja jõudu tööle!" soovib teine.

"Mees tegeleb saneerimisega ja tundub, et asjad liiguvad õiges suunas. Ei leia, mille üle vinguda. Tubli," on kolmaski positiivselt meelestatud.

"Soovitan vaadata Palméri intervjuud ETV kahekõnes, minu meelest räägib härra väga asjalikku juttu ja minu arvamus on, et on tehtud super töö nii lühikese ajaga. Räägime ju siiski suure firma täielikust ümberkorraldusest," asub veelgi rohkem rahvast Palmérit toetama.

"Kuu lõikes võib isegi olla. Praegu on hooaeg ja lennukid täis. Igatsugu matse ja tibisid, kes midagi ei teinud kontoris, on poole võrra harvendatud. EA Regional, mis oma romudega polnud kunagi kokkuvõttes kasumis, on likvideeritud. Ohmudest kõrgepalgalised juhatuse liikmed 6500 kuni 8500 eurtsise palgaga on minema saadetud Hansapanka, Soome, jne. Nüüd oleks vaja veel asja timmida. Lennukitele tööd juurde liiniga Saksamaale. Lennukite arvule vastav adminntöötajate arv: 30 kuni 40 maksimum. Uued lepingud kütuse ja lennujaama teenuste ostuks," kõlab üks asjalikumaid kommentaare.

Ometi on ka hulga skeptilisemat rahvast...

"Egas see kasum lendamisest pole tulnud - müüdi lihtsalt tütarfirma venelastele - ajutine raamatupidamistrikk," ütleb üks lugeja.

"Võite neid juhte vahetada kui palju tahes, aga kui ikka reisijaid pole, pole ka rahavoogu. Sellist palka ei maksta isegi uue juhi kodumaal. Olete ikka rikas rahvas küll, eestlased," nendib teine.

"Erki Urva ajal oli ka firma kasumis. Majandusaasta aruannet lugedes aga selgus, et müüdi Aerofloti-aegset vara (maatükke ja linnas olevaid äripindu) ja saadi lollilt erakorralist tulu, mida näidati kasumina. Nüüd pole lihtsalt midagi müüa," teab kolmas rääkida.