"Kahjuks olid voolikud kõik reas, aga ühtegi neist saadaval polnud. Panin tähele ka antud 25%-se ale päeva hommikul, et suuremas osas kaupu polegi tegelikult, kuigi pildid kõik olemas. Jäi üle ainult voolikukäru allahindlusega 60.75. Müügihind 81 eur. Seda käru ootasin 3 nädalat. Sattusin nädal tagasi Hansaposti reklaami vaatama ja ennäe, sama käru allahindlus 26% ja hind 36.95. Sirvisin veel netist ja järgmises kohas - täishinnaga 54.99! Kui nüüd natuke võrrelda, mis võiks olla käru omahind? Ma pakun 30 eur ja alla sellegi. Natuke räige ikka küll," jagab oma kogemust Delfi lugeja.

Bauhof Group AS turundusdirektor Evelin Pae sõnul peaks kastmistoodete põhihooaeg algama juunis-juulis, -25% kampaania toimus aprilli alguses. Tol hetkel ei olnud kastmistoodete laovaru veel põhihooajaga võrreldes madalamal tasemel. "Kaubandusettevõttena on meie igapäevane töö võimalikult täpselt müüke prognoosida ning selle põhjal kaubavarusid planeerida. Vahel võib aga juhtuda, et müük on planeeritust suurem ning saabki tellitud kaup varem otsa. Konkreetsemate tootepakkumiste puhul, näiteks igakuised kampaaniapakkumised või erikampaaniate tooted (nagu näiteks Suvemöllu nädalahitid), hoiame piisavate laovarude olemasolu kõrgendatud tähelepanu all," kommenteeris Pae.

Selleks, et ostjal oleks võimalik näha erinevate toodete omadusi (võimsus, mõõdud, suurused, lisatooted jne) mugavalt ühel lehel koos, on Bauhof uuenenud e-poodi lisanud juurde tootevõrdlemise funktsionaalsuse. Kindlasti tuleks e-poest tellides pöörata suuremat tähelepanu erinevate pakkumiste võrdlemisele. Sageli näevad sama funktsiooniga tooted pildil välja üsna sarnased, siis tasub võtta aega ja teha natuke põhjalikum uurimistöö kõigi toodet puudutavate detailide osas. Kindlasti tasub lugeda ka tootekirjeldust ning vajadusel võtta telefoni või elektronposti teel ühendust klienditeenindusega.

"Küsisime juhtunule ka tootja kommentaari ning tootja kinnitas, et antud juhul tulenes hinnaerinevus suure tõenäosusega sellest, et võrreldi natuke erinevaid tooted. Kahjuks tekitas kliendile täiendavat segadust e-poes olev tootepilt, kus voolikukäru pildil oli ekslikult juures vana mudeli pihusti. Oleme kliendile pakkunud välja lahenduse ning saatsime juba olemasolevale pihustile ka komplekti pildil olnud püstolpihusti talle lisaks tasuta koju järele," selgitas Bauhofi turundusdirektor Defile, et kliendi probleem sai lahendatud.