"Liikluskultuur ei muutu. Politsei töö läheb tõesti lihtsamaks ja hakatakse rohkem väiksemaid ja mõttetumaid trahve tegema, mida praegu ei viitsitud ette võtta, sest kaduva aja pärast võib suurem noos saamata jääda. Ka varem nimetati trahve "hoiatustrahvideks". Kuigi vahel on nad absoluutselt mitteohtliku rikkumise eest vaesemale inimesele ülekohtuselt suured. Sellisel juhul on sõna "hoiatus" natuke irooniline."

"Palju olulisem trahvi suurusest on selle saamise tõenäosus. Kui ikka tead, et vahelejäämise tõenäosus on 50/50, oled korralikum, kui tõenäosus on 1/10 või vähemgi, lased lõdvalt. Võite ise arvata, milline on praegusel ajal tõenäosus politseid kohata. Muidugi, alati jäävad inimesed kellel on savi. Nood kas niikuinii ei maksa oma trahve või nö võtavad tagataskust trahviraha, maksavad ära ja kihutavad edasi."

"Kui 500-eurone trahv on eksimuse eest suurpere isale katastroof, siis noorele ja edukale on see atraktsiooni piletiraha. Trahvi suurus peab lähtuma sissetulekust kuni kõik pole võrdse sissetulekuga. Nende trahvide abil ei muutu meie liikluskultuur mitte natukestki. Need, kes tõesti märkimisväärselt kiirust ületavad (20km/h ja rohkemgi veel), kas ei jää lihtsalt vahele või ei viitsi politsei nendega üldse tegeleda, kuigi sellistel pole ka trahvi maksmine mingi probleem. Raha on neil selleks piisavalt."

"Juba see oleks tore, kui politsei õpiks vahet tegema rikkumisel ja eksimisel. Mujal maailmas osatakse vahet teha. Meil aga trahvitakse igas olukorras."

"Kui sa saad lahtise turvavöö pärast 10-eurose hoiatustrahvi või jääd üldse ilma trahvita, siis kas see hoiatus jääb sulle meelde,et järgmine kord turvavööd peale tõmmata? Kui politsei käitumine on leebe, siis on ka meie suhtumine liiklusturvalisusesse leebe, nii lihtne see ongi. Kui me ise liiklusturvalisust parandada ei taha, siis peab seda tegema keegi teine ja see maksab, nagu kõik asjad siin elus. Ise ei õpi, siis tuleb õpetada kalli raha eest."

"Ebaproportsionaalselt suured trahvid ei paranda midagi. Tekitavad inimestes ainult viha ja vastumeelsust. Ennetav töö puudub. Trahvid ei saa olla suuremad, kui inimese sissetulek(pensionärid, töötud). Näiteks unustad turvavöö kinnitada ja 400€?! Hallo! Esmakordselt saab ka hoiatusega. Riigikassa täitmine trahvidega ei ole põhjendatud."

"Isiklikult pooldan tegusamat ja meie oludes ka arvukamat politseid teedel ja tänavatel. Tulemuseks oleks liiklusnahaalsuse vähenemine ning rajalt võetaks maha ka rohkem liiklusretsidiviste. Väiksemate rikkumiste eest piisaks ka senistest trahvidest."

"Liiklustrahvi ümbernimetamine hoiatustrahviks on sama nõme nagu parkimistrahvi ümbernimetamine leppetrahviks. Raha väljakäiva kodaniku jaoks tähendab see nagunii raskelt teenitud raha kaotamist riigile, kes kulutab seda raha oma äranägemise järgi. Trahvimise lisandumine loob juurde vaid riigis pettunud inimesi, kuivõrd väga suur osa trahvidest tehakse kampaania korras kuskil ohututel sirgetel. Distsipliini näitab seegi, et justkui "rahustamiseks" paigaldatud kaamerate ees võetakse hoog maha, et siis kohe gaas põhja lüüa ja jätkata 100...120ga oma teed harjutud ja veel ohutul kiirusel."