"Mina ei saanud mingit infot isegi eesti keeles. Kui küsisin vene keeles, siis midagi mühatati, ka mind aitas kaassõitja. asi pole ainult keeles, vaid ka inimeses, aga palgad, palgad ei võimalda eriti valida. Keeltekoolis käivad riigi kulul need tuttavad ja tibid, kes on riigiametisse tööle võetud tutvuste kaudu, et oleks hiljem võimalik kuskile mujale elama minna. Mul on kogemus, et nad ei viitsi neil tasuta kursustel isegi suurt õppida."

"Ma olen üsna palju ringi reisinud ning alati inglise keeles abi saanud ka bussijuhtidelt. Kui ka inglise keelt ei oska, siis näitan kaarti ja alati aidatakse. Selline mühaka suhtumine, et turisti ega kohalikku aitama ei pea, on ikka siinsetele inimestele omane. Olen viibinud ka moslemiriikides ning ka seal on alati aidatud. Reeglina tullakse ise abi pakkuma, kui nähakse, et turist hädas. Vastu ei taheta abi eest midagi."

"Väga kena oleks, kui Eesti riigis bussijuhid eesti keeltki oskaks! Unistada ju võib, et meie arvukad polüglotid, kel lisaks neljale kohalikule keelele (eesti, vene, soome, inglise) suus ka kümmekond ilmas laiemalt kasutatavat suurkeelt (prantsuse, saksa, hispaania, portugali, araabia, mandariini, jaapani + 2-5 Aafrikas kasutatavat) kõik bussijuhiametist unistavad. Siiski ei usu seda hästi. Solvunud autor võiks pigem kaasmaalastele sirget selga soovida - viisakus ja abivalmidus on inimilik ja kena ja seda väliskülaline kaasreisijalt ka sai - aga pole õige, et me varmalt iga võõramaalase silmist soove lugeda ja nende täitmiseks jalgu rakku joosta püüame."

"Olles põline bussisõitja, ma arvan, et bussijuht ei pea olema giid, piletimüüja ega midagi muud, kui vaid bussijuht. Ta peab jälgima liiklust, ja et inimesed saaks ohutult peale-maha. Ja kõik. Või kas mõni tõesti arvab, et juht peaks igas peatuses paarile turistile 20 min selgitusi jagama? Rongis ja lennukis on juhid SULETUD uste taga, et segama ei pääseks, aga bussis segagu igaüks ja ülejäänud 100 inimest oodaku."

"Makske siis bussijuhtidele palka ka, kui nõudmised suured on. Igalt poolt hoitakse kokku. Pealegi on enamus bussijuhtidest kuuekümne kanti nõukaaegse haridusega mehed, võõrkeeletunnid ununenud. Firma peaks siis oma kulu ja kirjadega juhtidele kursusi korraldama. Aga meie riigis on turistid ja pagulased ikka tähtsamad kui oma inimene."

"Bussijuht ei ole tõesti giid. Tema asi on bussi juhtida ja linnaliikluses inimesi turvaliselt kohale vedada. Euroametnikud 52 bussis? Tõesti, naerukoht. Igal koolipoisil on taskus telefon, kus saadaval kõik ajad ja plaanid, ka google maps ja GPS. Ka peatustes on väljas linnaplaanid ja peatuste nimed. Kui euroametnik ei oska telefoni kasutada, siis kuidas ta saab ametnik olla? Lähis-Ida riikides on sageli juhtideks võõrtööjõud, kes sõnakestki inglise keelt ei oska. Sõitmata pole sellepärast jäänud. Kui küsisin, et miks nad tööle võetakse, sain vastuseks - kui nad mingit keelt oskaks, siis ei töötaks nad bussijuhtidena."