Lugeja: Uued kartulikrõpsud kutsuvad lapsi neid ostma lubades auhindu, mida ei pruugi olla
Lapsed kogusid taskuraha, et poest midagi head osta. Poodi minnes jäid silma uued kartulikrõpsud ilusate värviliste "Angry Birds" piltidega ning suure punase kirjaga, mis lubab pakist leida veel lisaks 60 tasuta kleebist või tazot. Pakendit avades aga selgub, et seal pole peale krõpsude mitte midagi.
Kokku sai avatud kolm pakendit. Pettunud emana helistasin siis laste nimel maaletoojale, kelleks on AS PepsiCo Eesti.
Nende vastuseks oli aga põhjendus, et tegu on ju tarbijamänguga, kleebised ei peagi igas pakendis olema. Küsisin siis, et kuskohas on pakendil info, et tegu on tarbijamänguga ning tasuta nänn on kaasas vaid osades pakkides. Selle peale sain ühelt turundusosakonna tädilt väga nipsakalt vastuse, et kuidas siis, keerake pakend ümber ja lugege imepisikest musta kirja, kus on kirjutatud "Tähelepanu! Pakis võib olla mänguasi, mis ei sobi alla 3 aastastele lastele."
Vot nii, olen rumal - ei suuda mina sellest pisikesest kribukirjast (mis on loomulikult esipoole tasuta nänni lubavast kirjast kümneid kordi väiksem) välja lugeda, et tegu tõepoolest kampaaniamänguga ning mul on võimalus võita või kasvõi sedagi, et kleebised on vaid nt pooltes pakendites.
Tegu on konkreetse tüssamisega - osta ära, tee lahti, tagastada ei saa ja unusta ära, mis sind üldse ostma meelitas. Hoiatage oma lapsi, et nad seda toodet ei ostaks juhul, kui loodavad sealt seest saada tasuta kleebiseid.