Salong oli väga mugav ja ruumi nii laialt, et kui seljatoed alla lasta, siis sai autos kaks inimest lahedalt magada.

Kahjuks ta roostetas nagu Ford ikka ja rooste masina lõpuks ka hävitas. Kui leiaks praegu kusagilt mõne, mille kere ei roosteta, siis ostaks ja sõidaks.

Kõige kehvem kogemus on aga samuti Fordiga: diisel-Escort. Roostetas ja lagunes raibe nii koledal kombel, et ei jõudnud ära remontida, kuigi käed päris tagumikust välja ei kasva. Veermik, pidurid, õli lekkiv mootor – kui autoremont on tõeline kutsumus ja hobi, siis valige Ford Escort!

Lõpuks andis turbo otsad. Sõitis ilma ka, aga jube jõuetu oli. Lõpuks sai selle masina piinad pidulikult lõpetatud ja lihtsalt täisgaasil mootor kohapeal kokku jooksutatud. Poisikesed ei tahtnud põlluralliks ka mitte – ei läinud edasi.

Hea lugeja, millised on olnud sinu kõige töökindlamad ja kõige probleemsemad autod? Saada kiri aadressile rahvahaal@delfi.ee või võta sõna kommentaariumis!