Olen oma elus käinud väga paljudes hotellides ja spaades. Olen väga lähedalt näinud nii saneerimisel kui ka pankrotis olevaid ettevõtteid. Päris mitut ettevõtmist on olnud õnn hulleimast päästa, kuid paraku on mitmed ettevõtted lõpetanud ka pankrotiga.

Astusin Meresuu hotelli sisse nagu iga teine klient ja minu esimene emotsioon oli - see koht ei tohiks olla raskustes. Hotelli retseptsiooni töötajad naeratavad ja küsivad, kuidas saame aidata. Külastajad naudivad koolivaheaga ning esimesi kevadisi päiksekiiri. Rääkimata kaunist loodusest ja kuurotist, mida Narva-Jõesuu on pakkunud juba üle sajandi.

Jah, ka mina panin tähele, et sauna rätikud on pisut väiksed ja aurusaun ei tööta, kuid arvestades asjaoluga, et uus meeskond alustas koos ajutise halduri määramisega vaid mõned päevad tagasi, on tegemist pisikeste muredega, mis on suhteliselt kiiresti lahendatavad.

Alati on ettevõttel, mis jõuab ajutise halduri määramiseni, mingid probleemid. Mitte alati aga ei tähenda see seda, et teenus, mida pakutakse oleks halb või jätkusuutmatu. Julgen kinnitada, et Narva-Jõesuus elavad kenad inimesed, ja Meresuu spaas teenindavad kliente rõõmsad töötajad, kes kõik elavad täna selle eesmärgiga, et säiliks nende töö ja kliendid. Selleks on vaja pisut positiivset tuge, usku oma tegemistesse ning palju tööd. Julgen kõigile soovitada külastada Narva-Jõesuud, siin on tõesti ilus!