"Tänu Vabaduse platsi uudsele lahendusele sai Tõnismäel 30 minutit trollis praetud," kurdab teine.

"Kuigi tramm on igapäevane töölesõiduvahend siis muutused liiga palju ei mõjuta, sest buss nr 3 katab enam-vähem ära. Tramm oli kiirem, see nr 42 asendusbuss peab aga ringe tegema ja jääb samasse pudelikaela kinni, kuhu 3-gi. Üldiselt on see aasta otsa kehtinud uus liiklusskeem Kalamaja ja Kopli jaoks väga jama. Välja saab kas Sõle/Ristiku või siis selle imeväikse Niine tänava augu kaudu, mis on stabiilselt umbes. Kalamajal tegelikult muud varianti peale Niine ei olegi..." arutleb Põhja-Tallinna elanik.

Üle pika aja sõitsin tööle autoga. Buss nr 42 küll sisuliselt samad peatused, aga buss tiirutab rohkem ning erinevalt trammi keskmiselt 4-minutilisest intervallist on bussi vahed 7-8 minutit. Rohkem inimesi korraga bussis," tõdeb tavaliselt trammiga liiklev linlane.

"Pidin peaaegu tööle hiljaks jääma. Igapäevaselt meediat ei jälgi. Korra kuulsin jah, et liinid suletakse, kuid millal täpsemalt, läks kõrvust mööda. Kui trammipeatusesse jõudsin, siis tuli muidugi meelde, aga oli juba kiire. Ootasin seda bussi ka tunduvalt kauem kui tavaliselt trammi. Minu meelest ei saa rääkida trammide asendamisest bussidega, kui Kadrioru suunal see nr 42 ei sõida. Kui ikka kõik pealinna trammiliinid suletakse, peaks asi olema paremini koordineeritud," leiab teine.

"Number 42 buss ei asenda tramme, sest sõidab neli korda trammist harvemini! Asendus oleks sama graafikuga. Praeguste ilmadega peaks umbsesse ülerahvastatud saunabussi ehk palkama parameedikud," ütleb üks kommenteerija.