Lugeja kirjeldab kokkupuudet kampaaniaga järgnevalt: "Mobiilide ajastul uksekella tavaliselt keegi etteteatamata ju ei helista, kui välja arvata sügiseti mõned talumehed-naised, kes kartuleid talvevaruks pakuvad ja muidugi need pidurdamatud Jehoova tunnistajad. Tavaliselt, kui ma kedagi ei oota, ma uksekellale ei reageerigi. Täna aga uksekell helises hetk enne seda, kui ise olin just parasjagu väljumas. Minu ees seisab pisut üle teismeealine neiu Coca-Cola kilekotiga. Ütles viisakalt "tere" ja et on käimas nende firma kinkekampaania. No kui kampaania siis kampaania. Ise ma Cocat ei joo, kui vähegi midagi muud juua on, aga no miks ma peaksin neiukest sellega kiusama? Võtsin kingituse vastu, ja üllatus-üllatus: peale 1,2 liitrise joogipudeli, oli kotis veel PELMEENID koos KASTMEGA! Pluss kupong kaheks söögikorraks McDonaldsis 25% odavamalt kui muidu. Samuti pikk õpetus, kuidas neid pelmeene on võimalik kaheksal erineval viisil valmistada."

Coca-Cola avalike suhete juht Nele Normak kinnitab, et tõesti on tegu kampaaniaga, mille eesmärgiks on kutsuda perekondi rohkem koos olema ja ühiseid mõnusaid hetki nautima. Esimest korda tulime kampaaniaga välja eelmisel aastal ja kuna kampaania sai väga positiivse tagasiside, siis otsustasime kampaaniat korrata ka sellel aastal ning lisaks Tallinnale külastame ka Tartu kodusid. Paar päeva enne külastust pannakse trepikodade ustele teavituskiri, kus informeeritakse, mis kuupäeval Coca-Cola kampaaniabuss nende juurde jõuab ning soovi korral on võimalus saada tore kingitus, mis õhtusöögi rõõmsamaks muudab.