"Mõni edasi-tagasi lennupilet on päris atraktiivse hinnaga, kui kuupäevad sobivad. Üldiselt aga tasub osta vajalikku asja, mitte hinda ega pakkumist. Ega paar senti odavam vetsupaberi rull õnne ja pensionisammast ei too," nendib teine.

"Sirvisin läbi nii Stockmanni kui ka Tallinna Kaubamaja sooduskampaaniate pakkumiste kataloogi, aga ei leidnud ühtegi asja, mis oleks huvi äratanud. Selveri kampaanialeht tuli ka koju – ka seal polnud midagi, mis oleks tõesti hea hinnaga ja meelitaks kohale. Esimese hooga jäi silma Presidendi pakikohv, mis maksis kaks eurot, aga väikest kirja lugedes selgus, et see on 250-grammine pakk. Tavalise paki hinnaks teeb see neli eurot, mis on küll kõike muud kui soodus, sest harilikul päeval saab igast suuremast poest mõne sobiva kohvi alati odavamalt," seletab kolmas.

"Mina ei leia juba ammu sooduspakkumiste hulgast midagi ostmisväärset. See 20 kuni 50 senti odavam hind mind küll ostma ei pane. Kui vaja on, siis jaksan ka tavahinnaga osta," ütleb neljas.

"Kolm aastat tagasi sain Hulludelt Päevadelt 70 euroga sulejope, mida kannan siiani. Omal ajal sai ostetud ka mõni T-särk. Viimased poolteist aastat pole aga midagi ostnud – hinnad on laes ja valik niru. Soodushinnaga salateid võib vahel võtta küll," räägib viies.

"Sain täna 22 euro eest ühed teksad ja kolm kleiti. Kõik asjad on uued. Kaubamajast oleksin soodukaga saanud selle raha eest heal juhul paari sokke," spekuleerib kuues.

"Mina sain sokivabrikust lapsele kilohinnaga sokke: ühe euro eest viis paari. Hullud Päevad ja Osturalli on selle kõrval paras lasteaed," lisab seitsmes.

"Enamasti inimene teab, kui palju toode tavaliselt maksab. Kui sul on seda kaupa vaja ja selle poe soodukas sobib, siis ostadki. Kui säilimisaeg pikk ja soodukas eriti hea, siis võib ette ka osta. Natuke peab oma rahakoti huvides vaeva nägema. Mõnel muidugi ükskõik, kui ots-otsaga kokku tulemise peale mõtlema ei pea," arutleb kaheksas.

"Nimi ütleb ilusti ära: need päevad on hulludele. Normaalne inimene läheb poodi siis, kui midagi vaja on," põrutab üheksas.