Lugejad on rahul pangandusteenustega ja digiallkirjaga. Kõige rahulolematumad on lugejad Maksu- ja Tolliameti süsteemiga, kuna mitmel lugejal on tekkinud seal tõrkeid ning tihti on raske aru saada, miks on vaja midagi täita lihtsalt täitmise pärast.

hj

MTA peaks olema nii lihtsalt sõnastatud ja järjestatud, et tädi Maali, kes esimest korda seda täidaks, ka saaks hakkama. Aga ei.

Heat

Vale on niimoodi võrrelda. Neid ei saa kõike ühtemoodi võtta, sest nad kõik on erinevatele valdkondadele mõeldud. Eesti riigiportaal on palju keerulisem, kui seda on portaal raamatu laenutustähtaja pikendamiseks, kuid riigiportaalis on ju ka palju rohkem erinevaid valdkondi, kus oma asjad otse internetis joonde ajada. Kas see teeb riigiportaali mugavamaks või hoopis ebamugavamaks?

Maksumaksja

Minu arvates pärineb MTA kodulehekülg kiviajast ja viimane aeg oleks uus ja parem teha. Väljanägemist pole ollagi, mitmed funktsioonid ei tööta.

xxx

Mulle tundub küll MTA suvaliste deklaratsioonide täitmine suhteliselt lihtsana, aga ma ju teen seda ka igakuiselt, mitte üks kord aastas.

parkimine

Osta endale parkimispilet sobivaks ajaks sobivasse parkimismajja on meeldivalt lihtne.

Elli

Mulle meeldivad enim e-valimised. Ka ei ole panga- ja maksuameti teenustele midagi ette heita, sest pole sattunud tõrgete ajal neid teenuseid kasutama.

Yannakis

Miski ei anna sellist kasu ja ajavõitu kui digiallkiri. Mitu taset kõrgem tase kui ükspuha milline analoog mujal maailmas.

Lugeja

Meil on minu arust mõned päris head e-poed: shoppa.ee jne. Riigi teenused on ikka üsna kesised eraettevõtete poolt pakutavate kõrval, kasutusmugavus on neil ikka ajast ja arust.

juss

Mobiil ID