Tavaliselt saab tarbija ostetud kilekotti korduvalt kasutada ja sellega rahva hulgas ringi käia. Tarbijast kodanik on siis nagu elav reklaam firmale kui ta kauplusest ostetud kotiga ringi käib. Inimene ise selle peale ei mõtle, et ta teeb nii kauplusele tasuta reklaami. Reklaam teatavasti maksab päris kallist hinda. Vähemalt ostjale võiks selle reklaamiga kilekoti siis tasuta kaubaga kaasa anda kui soovitakse.

Sama lugu on ka teiste suuremate kaubanduskeskuste reklaamiga. Kunagi kui olid kusagilt saadavad need välismaiste popartistide ja ansambli piltidega kilekotid, siis rahvas oli valmis päris soolast hinda ärikale maksma, et endale selline kena pildiga kilekott saada.

Kauplustes võiksid kilekotid tasuta saada olla kui nende peal on suur kaupluse reklaam. Ostja teeb ju kauplusele avalikku reklaami kui kotiga ringi käib ja talle selle eest ju raha ei maksta. Meedias on reklaami tegemisel üpris soolane hind.