Logid Facebook`i sisse ja järjest tulevad lood, kus keegi ei näinud oma lemmikut seepi, kes mõnda filmi (mida muideks lastakse televisioonis a`la iga 3 kuu järel) ja kellel uudised vaatamata... Levivad pildid ja kirjad kus kirutakse kompensatsiooniks pakutud teenuste lahjat valikut ja nõutakse pudrumägesid ja piimajõgesid. Ühesõnaga kui Elioni server korraks üles ütleb, on terve inimkond maailmast ära lõigatud...-Kuid kas ikka on? Internet on kõikvõimas ja kui sul on võimalus pidevalt kriitikat sotsiaalmeediasse paisata, siis ma ei näe ka probleemi miks ei võiks oma seepe, filme ja uudiseid internetikeskkonnas jälgida, kuniks probleemid likvideeritakse ja saate tagasi oma telerikasti armastavasse embusesse.
 

Suur hulk kurdab kommentaariumites et firma tegevus on seiskunud, kuna Hot.ee postkast ei tööta ja sajad ja tuhanded kliendid ja kirjad on kättesaamatud. Palun lubage siinkohal natuke naerda, sest päris aus olla, siis ma ei kipu ühegi sellise firmaga tegemist tegema kelle postiaadress lõppeb suunaga "hot.ee". Miks? Aga sellepärast, et ilmselgelt pole tegu usaldusväärsust tekitava aadressiga ja jätab pigem mulje et keegi on põlve otsas pisikese firma püsti pannud ja ootab kuniks saab piisavalt kasumit teenida lihtsameelsete arvelt ja seejärel pankroti välja kuulutada.

Huvitav oleks teada, kuidas te need sajad ja tuhanded klientide kirjad sinna pisikesse postkasti ära mahutate, mis peale paari dokumendi saabumist juba umbes on ja pidevalt vanu ja vajalikke andmeid peab ära kustutama.

Arvan, et siin on lihtsalt ühest hundist tehtud sada ja inimestel on hea ennast välja elada millegi najal ja samas suurepärane võimalus kisa tõstes väljapressimist teostada. Kui sul jäi see mõni armastuskiri saamata või Osta.ee oksjoni korraldaja ei saa ühendust kliendiga kes pidi ta beebiriided ostma vms...- palun saage aru, et tehnika on tehnika ja see võib meid teinekord alt vedada hetkel, kui me seda kõige vähem ootame ja selleks absoluutselt valmis ei ole. Ja kui te tõesti olete nii sügavalt pettunud ja haavatud, siis keegi ei keela teenusepakkujat vahetada, kuid keegi ei garanteeri et seal teises asutuses selliseid tõrkeid ette ei või tulla. Siinkohal pigem just usaldan Elioni rohkem, sest nemad tegid hetkel selle suure errori läbi ja on tulevikus kindlasti targemad ja oskavad operatiivsemalt käituda vastavas situatsioonis. Inimesed ja ka asutused õpivad oma vigadest ja ma kahtlen sügavalt et mõni ettevõte hetkel kardinaalseid muudatusi läbi viib oma süsteemides, mõttega et "Näed, Elionil juhtus ja teeme oma asjad ümber et meil iial midagi sellist ei toimuks".

Nii et kui soovite katsetada ka teiste teenusepakkujate tõrkeid, siis kolige oma postkastid Hot.ee keskkonnast välja ja vahetage digiboksid välja, aga palun ärge laskuge nii madalale et hakkate välja pressima kõike mida pähe tuleb. See näitab ainult teie enda kasuahnust ja omakasupüüdlust. Tüüpiline eestlane: teenida võimalikult palju kasu läbi teise kahju!

Või siis hakkamegi tasuta elama et näiteks kui kodu lähedal Neste automaatjaam on rivist väljas, siis peaks minema ja sõimama neid ja nõudma kuu jagu tasuta kütet. Selverist ostsin paar kilo mandariine ja üks oli vähe riknenud, niiet lähen ja sõiman ja nõuan kuu jagu tasuta kaupa näiteks. Buss jäi hiljaks, niiet peab minema sõimama väheke ja saab kuu aega tasuta sõita äkki kompensatsiooniks. Mingi tropp sõitis elektriliini maha ja vool oli paar tunnikest ära ja kuna ilmselgelt on see Eesti Energia süü, niiet kuu aega tasuta särtsu peab kindlasti välja kauplema. Tele2 levi on ka jube kehva mul keldris, niiet saab kuu aega tasuta kõnesid ja netti kindlasti...