Saada meile lugu, pilt või video siit!

Rahva hääl on rahvaajakirjandus – seda kõige paremas ja sügavamas tähenduses! Siia saavad kirjutada ja oma pilte/videosid saata kõik, kel teistega midagi jagada.

JAGA KOGEMUSI, kas oled kokku puutunud alternatiivsete toidulisandite või ravimitega, mis on tekitanud kõrvalnähtusid?

 (14)
ÖKOSAHVER
Ökosahver, foto on illustratiivneFoto: Karin Kaljuläte

Tänases Päevalehes räägib Kristi oma loo kanepiõliga seotud intsidendist ja loost selgub, et legaalne ja Eestis toidulisandina müüdav kanepiõli võib osa ravimitega koostoimes põhjustada serotoniinisündroomi, mis võib inimese ka tappa. Hea lugeja! Kas sinul on ette tulnud olukordi, kus poest ostetud toidulisand või ökoravim on tekitanud kõrvalnähtusid? Kui olete kokku puutunud kanepiõliga, siis kas on ette tulnud terviseseisundi muudatusi? Kuidas olukord lahenes? Kui palju uurite enne erinevate alternatiivide tarbimist nende tausta ja võimalikke kõrvalmõjusid? Jaga oma kogemusi ja mõtteid aadressil rahvahaal@delfi.ee või kommentaariumis!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare