Vastvalminud Mercedes-Benz E300D ning GAZ-66  ristand on ehe näide ühe Eesti mehe leidlikkusest ning käteosavusest. Asja peamine huviartikkel peitubki auto šassiis, mis on GAZ-66 oma. Peale väga atraktiivse välimuse, väärib märkimist, et autot aitab edasi liigutada E300D originaal automaatkäigukast.

Mercedes-Benzi reaskuuene turbolaaduriga mootor on samuti suurematest modifikatsioonidest puutumata jäänud. Algselt oli planeeritud auto alla kurikuulsa Nõukogude liidu MTZ(Belarus) T-150 hiiglaslikud rehvid, kuid ega lõppotsuski eriti kiitsukesi rehve alla toonud - nimelt said autole alla Kamaz 6x6 originaalrehvid (425/85 R21).

Lõppkokkuvõtteks jääb ainult mehele soovida teravat silma ja kindlat kätt uute ja veel ahhetama panevate projektidega!