Möödunud aasta suve lõpupoolel avas Tallinna linnapea Ülemiste liiklussõlme ehitustööde käigus rajatud 3,39 kilomeetri pikkuse Järvevana kergliiklustee. Oli pirukaid, piltnikke, naisi, muposid ja lindilõikamist. Tuhina käigus jäigi märkamata, et tee eesmärk on aidata kedagi punktist A punkti B.

Nimetagem Järvevana tee 9 asuvat kergliiklustee lõppu punkti B laadseks tooteks. Nimelt jõuab jalgrattur äkitselt kinnisesse parklasse. Nagu fotodelt näha, ootab ratturit tihtilugu ees sõna otseses mõttes kokkupõrge autoga.

Pargitud masinate vahel tiirutades jõuab hämmingus rattur peagi tõkkepuuni, mida parkla haldaja hiljuti piiretega "forsseeris" ehk tegi rattaga möödasõidu veelgi raskemaks. Nii tuleb oma kondiaurumasinalt maha ronida ja püüdes vältida kallite autode kriimustamist sõna otseses mõttes metsa minna, et sadu meetreid hiljem taas kõnniteele pääseda.