Kui mõni lugeja pakkus, et eesti mees võiks olla ikka Lada Niva või mõni muu vana hea Žiguli, siis peagi tuli käibesse rahvaauto Volkswageni nimi. Eeva: „Passat sobiks küll – igav, aga usaldusväärne.“ Leida nõustus: „Üldiselt on eesti mehed Volkswagenid jah, mõni püüab olla Phaeton, mõni Scirocco, aga tegelikult on kõik sellised Passatid ja Golfid - asja ajaks nagu ära isegi, aga isikupära ja särtsu lihtsalt pole.“

Diiselmootori vastu käidi välja argument, et eesti mees joob palju ning seetõttu tuleb ta ka suure mootoriga varustada, vähemalt 2,5-liitrise bensiiniagregaadiga! Jarvis: „(eesti mees on) vana ameeriklane - rüüpab ülemäära, välimus ajast ja arust, aeglane ja kõvasti ülemõõduline.“

Kommentaator nimega Suller pakkus, et „minu (Peugeot) 406 sobib hästi võrdlusesse. Väljanägemist eriti pole ja kohal ära minnes ei saa kuidagi vedama (uimane) aga kui hoo lõpuks sisse saab ehk siis turbo taha võtab, siis astub päris hästi ning mugav ja turvaline on tema seljas sõita küll.“ Jah arvas nii: „võibolla ka näiteks UAZ 469, rüüpab väheke rohkem, aga oma töö teeb ausalt ära ja igast sita seest on valmis välja roomama.“

Teema võtab kokku Sten: „Eesti mees võiks olla midagi Volvo, VW ja vene autotööstuse segust, sest nende verd on meil kõige rohkem. Tõenäoliselt oleme rohkem sinna põhja poole ikkagi, sest keskmisest ükskõiksemat ja eelkõige endast hoolivamat inimest on mujalt kui suure lombi tagant raske leida.“

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!