"ETV puhul tuleb kindlasti arvesse võtta ka seda, et erinevalt teistest kanalitest, oleme teinud programmi alates jaanuarist kuni maini. Samas kui kommertskanalid alustasid sel aastal oma kevadhooajaga alles märtsis. Nad hoidsid pigem jaanuari ja veebruari pealt kokku, sest need on väiksemad reklaamimüügikuud," selgitas Tomberg. "Nad on talitanud vastavalt sellele, kuidas reklaamimahud televisioonis liiguvad."

Hea Delfi lugeja, kui palju jõuad sina suvel televiisorit jälgida? Kuidas oled rahul meie telekanalite suveprogrammiga? Kas tunned puudust ka ETV "Terevisioonist"?

Ootame teie mõtteid meiliaadressil rahvahaal@delfi.ee. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest saada ka tunnustatud ning võita preemia! Kasutada võib ka Rahva hääle vormi.